wat kan vista met een telefoonaansluiting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik heb een hp pavilion dv9000 met daarop vista premium. Op die laptop zit een aansluiting voor een telefoon. Ik heb daar maar eens een kabeltje ingeprikt om te kijken wat daarvoor de mogelijkheden zijn binnen vista, en wat ik daar eigenlijk mee kan doen. Ik dacht faxen of zo, maar ik heb in vista niets kunnen vinden. weet iemand wat ik daar mee kan?
mvrgr. Kanyarat.

De productsheet "zegt"dat het ding beschikt over een fax modem 56 Kbbps, m.a.w. als jij software installeert waarmee je kan faxen en bellen, dan kun je dat. Verder, zie Microsoft.

Om daar gebruik van te maken moet je wat software installeren, want dat staat er meestal standaard niet op. Je laptop beschikt alleen nog maar over de hardware. ;)

Het ging mij eigenlijk om het faxen maar die functie is in vista premium dus niet meer voorhanden. Ik weet nu in ieder geval waarvoor ik die aansluiting zou kunnen gebruiken.

Je kunt ermee faxen.
Voor zover ik weet zit dat nog gewoon in Vista.

Faxen en scannen

De functies voor faxen en scannen zijn in Windows Vista samengevoegd in Windows Fax en scanner. Via uw pc faxberichten verzenden en ontvangen is nu net zo eenvoudig als via een faxapparaat, vooral bij digitale documenten.

http://www.microsoft.com/belux/nl/windowsvista/features/forbiz/faxscan.mspx

feat_faxscan.jpg

En je kunt er eventueel ook een inbelverbinding mee gebruiken.

ehh, heb je het linkje in het bericht van 09.03 gezien (....) :p

Aah, dat linkje....
Solly :o

Maar omdat hij zei dat er geen faxfunctie meer in Vista zat, nog ná jouw bericht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan