Testen Eindwerk "E-mailfilter"

Status
Niet open voor verdere reacties.

Massaslayer

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2006
Hallo iedereen,

Ik zoek wat testers voor mijn eindwerk programma te testen.
Het is een E-mailfilter voor blinden, waardoor ze hun mails beter kunnen lezen.
Het verwijdert bij FW: en RE: mails overbodige tekens en haakjes en mail adressen.

Hier kunt u het programma downloaden:
http://www.suilier.be/bll/E-mailfilter/E-mailfilter.zip

En als je bugs vinden of dingen die raar zijn gelieve die hier te posten of mij een mail te sturen.
Vinny_w@hotmail.com

Veel testplezier,
Groeten Vincent

Ik heb het programmatje getest, het werkt goed. de contrastfunctie is ook erg handig. Het zou handig zijn als het programma de teksten ook op kan slaan als *.eml (outlook express e-mailberichten). Verder zou het handig zijn als je voor filteren bijvoorbeeld Alt+F zou kunnen gebruiken etc.
Zal ik een setupprogrammatje bouwen?

Succes verder! :d

Ik heb het programmatje getest, het werkt goed. de contrastfunctie is ook erg handig. Het zou handig zijn als het programma de teksten ook op kan slaan als *.eml (outlook express e-mailberichten). Verder zou het handig zijn als je voor filteren bijvoorbeeld Alt+F zou kunnen gebruiken etc.

Wat bedoel je met setupprogrammatje?
U zegt: " Verder zou het handig zijn als je voor filteren bijvoorbeeld Alt+F zou kunnen gebruiken etc." dit kan al. zie bij instellingen daar kan je instellen welke sneltoets je voor filteren en verbergen van leestekens wilt gebruiken.

@theblindman.
in bijlage vind je een programmatje dat ik geschreven heb voor jou en is ook al geimplementeerd in het programma maar ik heb voor jou ff apart geschreven.
Dus dat programmatje is de eml save. als je zin hebt ff downloaden en testen.
en al bedankt voor de reacties!

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan