Cod 1 Patch 1.1 Lagg!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinki3

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2008
Hallo maatjes,

Na 5 jaar Call of Duty 1 spelen heb ik de laaste 1 jaar stevige lagg. Ik heb er nu een flinke hekel aan. En ik wil er snel van af. Mijn systeemeisen zijn goed:

Manufacturer: System manufacturer
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.1GHz
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: 160 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8500 GT
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: Realtek HD Audio output
Speakers/Headphones: Trust , Headset + mircophone
Keyboard: USB-hoofdhub
Mouse: USB-hoofdhub
Mouse Surface:
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-2158)

Maar het gekste is. Als ik mijn fps aan doe. Kan ik hem instellen dat hij 333 Fps is. Maar in het begin heb ik dan geen lagg. Maar later wel weer.

Ik doe zo veel mogelijk programma's uit, zoals Msn en Ares. Maar ik heb xfire altijd wel aan. Maar dat is toch niet zo'n groot probleem?

Ik heb al gescant voor spyware en virussen. Ik had niks.

Ik heb mijn windows net nieuw. Dus Pc is ook net nieuw.

Wij hebben thuis 2 routers. Op onze "vroegere pc dat nu een laptop is" staat eronder een router. En op onze kantoortje van mijn vader staat nog een router. Op mijn Pc hangt een attenne. ( Die heeft berijkbaar )

Ik keek ff bij mijn draagloze netwerkverbinding en die zegt deze informatie:

Snelheid:54.0 Mbps ( Bij zeer goed 48.0 Mbps )
Signaalsterkte: Uitstekend ( ook best vaak zeer goed )
Status: Verbonden

Maar ik heb zo en dan ook wel dat de Signaalsterkte opeens op "laag" schiet.

En ik speel altijd op low. Maar mijn vriend zegt altijd dat ik altijd wel op high kan spelen. Omdat ik goede "onderdelen" van de computer heb.

Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen. Dat zou ik zéér fijn vinden! Alvast bedankt!:D

Groetjes Pinkie :p

Je zegt dat je windows opnieuws hebt geinstalleerd !
maar heb je ook de drivers geinstalleerd?
en wat je vriend zegt klopt niet , het spel kan je makkelijk op HIGH!!!! spelen met alle Details aan

Je zegt dat je windows opnieuws hebt geinstalleerd !
maar heb je ook de drivers geinstalleerd?
en wat je vriend zegt klopt niet , het spel kan je makkelijk op HIGH!!!! spelen met alle Details aan

Oke, maar ik moet echt toegeven. Die nieuwe drivers installeren. Hoe doe je dat? Welke site? ( Kan het ook op google vinden maar ik vertrouw me zelf niet )

En waar moet ik die driver neerzetten? Op dit gebied weet ik helemaal niks af:confused:

Bedankt voor je snelle reactie:D

Groetjes Pinkie

Laatst bewerkt:
Drivers zijn dé sleutel tot prestaties.

Afhankelijk van welke PC je hebt moet je andere drivers hebben. Belangrijk voor ons is om te weten wat het merk + type van je PC is, of indien het geen merk PC is uit welke onderdelen de PC bestaat.

Bij een merk PC zit vaak een CD-tje van de fabrikant.

Mocht je hulp nodig hebben, geef een gil.

Weet je welk moederbord je hebt ????

Voor je Videokaart moet je deze hebben : http://www.nvidia.co.uk/object/winxp_169.21_whql_uk.html
maar het is handiger om eerst die van je moederbord te doen (Chipset)

Net een nieuwe PC, dus ook een nieuwe moederbord:o Dit staat op het doosje:
M2V-Mx Se Motherboard
Ik hoop dat ik dit goed zeg?

En het is handig om eerst die van je moeder bord te doen. Ik denk de driver?( Of Chipset wat jij zegt ??) Wat bedoel je met die moederbord dan. Want die moet ik volgens jou eerder doen omdat het handiger is.

Oke, Ik heb de chip klaar. Ik download via Bitcomet. Maar als ik dubbel klik zie ik veel mapjes zal ik maar zeggen. Wat moet ik daarmee? Waar moet ik alles plaatsen?

Deze vraag geld ook voor de video kaart.

Bedankt :thumb:

Oeps:o

Maar dan kom ik in de map XP als ik dat heb gedaan. Waar moet ik de XP plaatsen dan?

En dan is dit precies het zelfde met de driver denk ik. Waar ik die heen moet plaatsen.

Hi,

Vertel even precies waar je probleem nu zit? Dat heen en weer gepraat maakt het nogal onduidelijk. Hoe bedoel je "waar moet het mapje heen"?

Probleem is al opgelost hoor:P. Maar ik heb nog steeds lagg....

Drivers installeerde ik zo: Mapje openen. Van die exe. En weer. Dan moet ik hem installeren. En hij zegt als laast: Het installeren is voltooit als je hem opnieuw opstart. Dat deed ik dus ook. Dus dan is hij klaar.

Wat nu? Drivers hielpen niet.

dan doe je toch echt iets fout......
heb je wel eerst de Chipset driver geinstalleerd
en daarna die van je Grafischekaart/Videokaart.??

Laatst bewerkt:
Ja dat heb ik gedaan. Eerst die moederbord en daarna die videokaart. Het is niks verandert.

ok dan gaat het meer lijken op een Hitte Probleem , wat zijn de Tempraturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan