Hallo maatjes,
Na 5 jaar Call of Duty 1 spelen heb ik de laaste 1 jaar stevige lagg. Ik heb er nu een flinke hekel aan. En ik wil er snel van af. Mijn systeemeisen zijn goed:
Manufacturer: System manufacturer
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.1GHz
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: 160 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8500 GT
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: Realtek HD Audio output
Speakers/Headphones: Trust , Headset + mircophone
Keyboard: USB-hoofdhub
Mouse: USB-hoofdhub
Mouse Surface:
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-2158)
Maar het gekste is. Als ik mijn fps aan doe. Kan ik hem instellen dat hij 333 Fps is. Maar in het begin heb ik dan geen lagg. Maar later wel weer.
Ik doe zo veel mogelijk programma's uit, zoals Msn en Ares. Maar ik heb xfire altijd wel aan. Maar dat is toch niet zo'n groot probleem?
Ik heb al gescant voor spyware en virussen. Ik had niks.
Ik heb mijn windows net nieuw. Dus Pc is ook net nieuw.
Wij hebben thuis 2 routers. Op onze "vroegere pc dat nu een laptop is" staat eronder een router. En op onze kantoortje van mijn vader staat nog een router. Op mijn Pc hangt een attenne. ( Die heeft berijkbaar )
Ik keek ff bij mijn draagloze netwerkverbinding en die zegt deze informatie:
Snelheid:54.0 Mbps ( Bij zeer goed 48.0 Mbps )
Signaalsterkte: Uitstekend ( ook best vaak zeer goed )
Status: Verbonden
Maar ik heb zo en dan ook wel dat de Signaalsterkte opeens op "laag" schiet.
En ik speel altijd op low. Maar mijn vriend zegt altijd dat ik altijd wel op high kan spelen. Omdat ik goede "onderdelen" van de computer heb.
Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen. Dat zou ik zéér fijn vinden! Alvast bedankt!
Groetjes Pinkie
Na 5 jaar Call of Duty 1 spelen heb ik de laaste 1 jaar stevige lagg. Ik heb er nu een flinke hekel aan. En ik wil er snel van af. Mijn systeemeisen zijn goed:
Manufacturer: System manufacturer
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4000+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.1GHz
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: 160 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8500 GT
Monitor: Plug en Play-monitor
Sound Card: Realtek HD Audio output
Speakers/Headphones: Trust , Headset + mircophone
Keyboard: USB-hoofdhub
Mouse: USB-hoofdhub
Mouse Surface:
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-2158)
Maar het gekste is. Als ik mijn fps aan doe. Kan ik hem instellen dat hij 333 Fps is. Maar in het begin heb ik dan geen lagg. Maar later wel weer.
Ik doe zo veel mogelijk programma's uit, zoals Msn en Ares. Maar ik heb xfire altijd wel aan. Maar dat is toch niet zo'n groot probleem?
Ik heb al gescant voor spyware en virussen. Ik had niks.
Ik heb mijn windows net nieuw. Dus Pc is ook net nieuw.
Wij hebben thuis 2 routers. Op onze "vroegere pc dat nu een laptop is" staat eronder een router. En op onze kantoortje van mijn vader staat nog een router. Op mijn Pc hangt een attenne. ( Die heeft berijkbaar )
Ik keek ff bij mijn draagloze netwerkverbinding en die zegt deze informatie:
Snelheid:54.0 Mbps ( Bij zeer goed 48.0 Mbps )
Signaalsterkte: Uitstekend ( ook best vaak zeer goed )
Status: Verbonden
Maar ik heb zo en dan ook wel dat de Signaalsterkte opeens op "laag" schiet.
En ik speel altijd op low. Maar mijn vriend zegt altijd dat ik altijd wel op high kan spelen. Omdat ik goede "onderdelen" van de computer heb.
Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen. Dat zou ik zéér fijn vinden! Alvast bedankt!

Groetjes Pinkie