Geluid kraakt

• Onderwerp starter Onderwerp starter Meric
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Meric

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Als ik een liedje wilt openen, of iets wat met geluid mee te maken heeft, Hoor ik alleen maar gekraak:confused: ik hoor het geluid niet 100% het is heel raar, het kwam ineekeer dat gekraak, en nu kan ik niks meer horen:O

Graag reactie afz Meriç

Heb je het al met andere speakers geprobeerd en zitten alle geluidsdrivers ernog?:D

Heb je het al met andere speakers geprobeerd en zitten alle geluidsdrivers ernog?:D

Het is een laptop, en ja alle geluidsdrivers zijn er nog;)
Als ik op uitvoeren klik dan > dxdiag en dan alle drivers check van het muziek speelt hij ze allemaal normaal af, maar mijn muziek niet..

Dat is dan wel een heel bijzonder geval ik denk dat het aan de media player van je pc ligt misschien hebt je hem gedempt of hij is corrupt

Dat is dan wel een heel bijzonder geval ik denk dat het aan de media player van je pc ligt misschien hebt je hem gedempt of hij is corrupt

Het geluid afspelen lukt NOOIT bij windows media, maar héél soms bij VLC media player:rolleyes: en wat betekent Corrupt?:o

Corrupt betekent dat het geinfecteerd/ slecht functioneert, Ik hoop dat het kan verholpen worden door windows media player opnieuw te installeren, alhoewel ik het wel raar vind dat dan VLC Player het soms doet en soms niet

Corrupt betekent dat het geinfecteerd/ slecht functioneert, Ik hoop dat het kan verholpen worden door windows media player opnieuw te installeren, alhoewel ik het wel raar vind dat dan VLC Player het soms doet en soms niet

De eerste paar dagen kon k wel gewoon muziek luisteren VLC Player. Maar nu niet meer. Ik hoor wel iets, maar heeeeel slecht. Ik hoor allemaal geritstels en gekraak er tussen. En ik merk ook dat me laptop heel erg traag is geworden na deze probleem.

Zou formateren misschien helpen?

Dat zou wel kunnen formateren als je er geen bezwaar tegen hebt, maar dan moet je wel alle drivers bij de hand moeten hebben;)

Zou het helpen als k me pc ga formateren, word het geluid dan herstelt...

Zou kunnen, maar het zou net goed niet kunnen bij zulk probleem ga ik gelijk formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan