draadoos toetsenbord/muis

• Onderwerp starter Onderwerp starter cies
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cies

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
hallo ik wil een toetsenbord en muis kopen, maar ik hoorde dat de draadloze versies stroom/batterijen verslinden en dat ze soms niet goed reageren.. klopt dat?
En weet iemand een niet te duur toetsebord en/of muis.. draadloos of bedraad voor niet teveel geld (max 45 eu) en gewoon goed is en lekker typt enz.
mvg en bedankt, cies

licht eraan wat voor een je koopt
je kan met trust bijv problemen krijgen maar met logitech minder
ik zou een logitech setje halen :)

Ligt heel erg aan merk.
Als je Logitech spul neemt zit je over het algemeen wel gebakken. Nadeel is dat dit wel wat duurder is. (wel goede kwaliteit)

Vooral de goedkope merken functioneren heel slecht

Vooral de goedkope merken functioneren heel slecht

Per definitie? Nee. Ik heb jaren een draadloze muis gehad voor 10€, en na 4 jaar heb ik hem vervangen omdat ik een betere muis wilde hebben. Niet omdat 'ie slecht was.
Goedkoper is vaak wel duurkoper.

Ligt heel erg aan merk.
Als je Logitech spul neemt zit je over het algemeen wel gebakken. Nadeel is dat dit wel wat duurder is. (wel goede kwaliteit)

Logitech is inderdaad een goed merk.
Maar niet alle Logitech hebben een long-battery-life, vooral de wat goedkopere niet.
Let hierop, omdat je aangeeft dat je lang met je batterij wil doen :)

De muis van mijn moeder (Logitech draadloos) gaat zeker een half jaar mee. Mijn G7 moet elke dag een verse accu, maar ik heb twee accu's en een laad station dus heb er geen problemen mee :).

Als je een oplaadstation hebt, dan heb je geen last van losse batterijen, nee :D

Maar bijvoorbeeld een toetsenbord/muis combinatie, bijvoorbeeld de Logitech EX110, daarvan gaan de batterijen niet zo lang mee, als bijvoorbeeld de S510. :)

Ik heb de Logitech EX110 op iemands verzoek gekocht en die batterijen deden het toch aardig lang moet ik zeggen.

Maar kan zijn dat het in vergelijking met andere producten kort is.

bedankt iedereen, hiermee kan ik wat :thumb: nog een vraag: welk toetsenbord en muis of toetsenbord/muis combinatie raden jullie mij aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan