compulsion
Gebruiker
- Lid geworden
- 28 dec 2007
Goeiedag,
Ik krijg sinds kort blue screens tijdens het spelen van C&C: Kane's Wrath.
Het gekste is dat ik de eerste paar missies probleemloos heb kunnen spelen, persoonlijk dacht ik dus aan een bug in de game of een dvd fout.
Ik dus met EA contact gehad en ik moest hen een DXDIAG logfile doorsturen. Naderhand kreeg ik te horen dat alles daarbij goed stond.
Moest ook de nieuwste videokaartdriver installeren, dat eveneens gedaan.
Virusscanner/Firewall disabled, allerhande meelopende programma's op de achtergrond afgesloten, maar niks mocht baten.
Nu wist EA niet hoe ik de savegames moest backuppen, maar ben d'r zelf achtergekomen dat ze in mijn documenten staan.
Ik de software verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar steeds zelfde probleem.
TEMP map leeggegooid, ook onder hun advies, maar no go!
Geheugen instellingen aangepast naar : "Door het systeem laten aanwijzen"
Heb geen emulatie software of iets dergelijks meelopen.
Heel vaak als ik de game wil saven, dan doet ie dat geeneens en springt ie meteen op blue screen.
Bijgevoegd vind je de blue screen error.
Mijn systeem informatie is als volgt:
-AMD Athlon 64 x2 Dual Core 4600+ 3,41ghz
-2047mb RAM geheugen
-Windows Vista Ultimate
-NVidia GeForce 7900 GT/GTO
Als er iemand is die me kan helpen of tips heeft zou het te gek zijn, ik sta machteloos momenteel
Tnx!

Ik krijg sinds kort blue screens tijdens het spelen van C&C: Kane's Wrath.
Het gekste is dat ik de eerste paar missies probleemloos heb kunnen spelen, persoonlijk dacht ik dus aan een bug in de game of een dvd fout.
Ik dus met EA contact gehad en ik moest hen een DXDIAG logfile doorsturen. Naderhand kreeg ik te horen dat alles daarbij goed stond.
Moest ook de nieuwste videokaartdriver installeren, dat eveneens gedaan.
Virusscanner/Firewall disabled, allerhande meelopende programma's op de achtergrond afgesloten, maar niks mocht baten.
Nu wist EA niet hoe ik de savegames moest backuppen, maar ben d'r zelf achtergekomen dat ze in mijn documenten staan.
Ik de software verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar steeds zelfde probleem.
TEMP map leeggegooid, ook onder hun advies, maar no go!
Geheugen instellingen aangepast naar : "Door het systeem laten aanwijzen"
Heb geen emulatie software of iets dergelijks meelopen.
Heel vaak als ik de game wil saven, dan doet ie dat geeneens en springt ie meteen op blue screen.
Bijgevoegd vind je de blue screen error.
Mijn systeem informatie is als volgt:
-AMD Athlon 64 x2 Dual Core 4600+ 3,41ghz
-2047mb RAM geheugen
-Windows Vista Ultimate
-NVidia GeForce 7900 GT/GTO
Als er iemand is die me kan helpen of tips heeft zou het te gek zijn, ik sta machteloos momenteel

Tnx!