Ik heb sinds een paar weken (misschien is het intussen al maanden) dat m'n PC heel willekeurig uitvalt. Soms gebeurt er een week niks, dan valt hij 5x op een dag uit en herstart dan weer. Zonder blauw scherm, ik krijg wel bij het opstarten de melding dat er een ernstige fout heeft plaatsgevonden. Deze fout naar windows doorgestuurd, en word er gemeld dat ik last heb van een device driver/hardware fout.
Na wat op het internet rondgezocht te hebben, heb ik op goed geluk maar nieuw RAM gekocht, het leek even (1 of 2 weken) geholpen te hebben, maar daarna was het wéér raak.
Toen maar m'n PC opnieuw geinstalleerd, eigenlijk niet logisch met een hardware fout, maar toch. Hielp weer een weekje. Gister was het alleen weer raak, en vandaag is hij al 3x uitgevallen en herstart.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
(voeding al getest, is het niet)
Mijn systeem:
Dell Dimension 5000
Intel P4 3.20 Ghz
2048 MB DDR2 533Mhz
Geforce 6800 256MB
160GB Seagate SATA HD
DVDR/W (Philips)
DVDROM
Na wat op het internet rondgezocht te hebben, heb ik op goed geluk maar nieuw RAM gekocht, het leek even (1 of 2 weken) geholpen te hebben, maar daarna was het wéér raak.
Toen maar m'n PC opnieuw geinstalleerd, eigenlijk niet logisch met een hardware fout, maar toch. Hielp weer een weekje. Gister was het alleen weer raak, en vandaag is hij al 3x uitgevallen en herstart.
Iemand enig idee wat het kan zijn?
(voeding al getest, is het niet)
Mijn systeem:
Dell Dimension 5000
Intel P4 3.20 Ghz
2048 MB DDR2 533Mhz
Geforce 6800 256MB
160GB Seagate SATA HD
DVDR/W (Philips)
DVDROM
Laatst bewerkt: