Welk Moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BladeNL

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2008
Ik ben op zoek naar een goedkoop moederbord met DDR3 en PCIe 2.0 compabiliteit.
Als iemand suggesties heeft hoor ik dat graag. :cool:

Butget ?
Welke Processor komt erop ??? (Welke Socket ?)
a.u.b meer duidelijkheid

Ik heb wel een mobo voor je met DDR2 Dual Channel en PCIe 2.0
Asus P5K-SE is ook gelijk heerlijk overclock bord, mijn E6750 draait nu op 3.2 ghz ipv 2.66 maar kan makkelijk naar 4.

Ik heb wel een mobo voor je met DDR2 Dual Channel en PCIe 2.0
Asus P5K-SE is ook gelijk heerlijk overclock bord, mijn E6750 draait nu op 3.2 ghz ipv 2.66 maar kan makkelijk naar 4.

uhh:o
TS vraagt naar DDR3 Mobo

spec

Socket 775, Intel Core 2 Quad, srry, was ik er vergeten bij te zetten:thumb:

uhh:o
TS vraagt naar DDR3 Mobo

Daarom zeg ik ook heb er wel een met DDR2...

P5K SE heeft geen DDR3 maar wel ondersteuning voor 45Nm Quadcore (extreme) en alle dual core processoren.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ddr3

Ik wil ddr3 omdat dat de toekomst is, en het is maar iets van 120 euro voor 2 gb dus.
Maar ik heb geen zin om 200 euro voor een MB tebetalen, want het verschil merk je tog niet.

Voor DDR3 borden ben je makkelijk 300 euro kwijt dus ik vraag me af of dat wel gaat lukken:confused:

Ik wil ddr3 omdat dat de toekomst is, en het is maar iets van 120 euro voor 2 gb dus.
Maar ik heb geen zin om 200 euro voor een MB tebetalen, want het verschil merk je tog niet.

Advies : wees nu verstandig en laat je niet gek maken. DDR6 heeft de toekomst, alleen het is er nog niet. Ik denk dat je voor het moment (en dus voor de komende tijd) véél beter af bent met een moederbord dat 1066 of >1300 Mhz geheugen ondersteunt, dan een wat minder mobo dat wél DDR3 ondersteunt, waarbij altijd en eeuwig de pc wijsheid:

"een pc is net zo snel als dat zijn langzaamste component is"

ook hier onverkort van kracht is.

W8en

Erg bedankt voor al jullie advies. Maar de game die wou kopen blijft crappy te zijn, dus
ik w8 nog ff met een nieuwe pc kopen. Dus tegen die tijd is ddr3 de standaard geworden. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan