Temperatuur in PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Hoi,

Ik heb een pc die volgens mij te heet wordt, ik dacht dat het de CPU was dus heb ik koelpaste gekocht en helemaal opnieuw ingesmeerd en alles schoon gemaakt.

Kunnen jullie mij vertellen wat die 128 is met het vlammetje, en wat ik er tegen kan doen.
Alvast bedankt,
groetjes
temperatuurpcax4.jpg

Probeer eens te kijken met PCWizard2008
Of Everest
Speedfan geeft meestal de verkeerde info aan!

je kan ff kijken in je pc als hij uit staat of er erges wat zwart geworden is (moet je heel goed kijken..) en ook ff die speedfan programma opniew downloaden want het kan ook zijn speedfan het niet goed doet ;)

je kan ff kijken in je pc als hij uit staat of er erges wat zwart geworden is (moet je heel goed kijken..) en ook ff die speedfan programma opniew downloaden want het kan ook zijn speedfan het niet goed doet ;)

Hij ziet er keurig uit van binnen, geen zwarte plekje te zien.

Speedfan verwijderd en opnieuw geinstaleerd, en geeft het zelfde aan... nog steeds 128 graden.. is dat de CPU?

dat kan je cpu niet zijn want dan zou je pc niet eens meer aan gaan of je processor is allang al kapot dus dat lijkt me niet ...

het is waarschijnlijk niks ik denk gewoon dat, dat speedfan gebeure niet klopt...

en het lijkt me ook stug als de onderdelen op normale temp draaien en 1tje niet want dan zouden de andere onderdelen ook minstend 20 graden warmer moeten zijn :o

Het is niet zo gek dat te temperatuur niet in de bios weergegeven wordt, niet alle moedeborden hebben een temperatuur sensor bij de processor zitten

Naam en type van het moederbord?

Het is niet zo gek dat te temperatuur niet in de bios weergegeven wordt, niet alle moedeborden hebben een temperatuur sensor bij de processor zitten

Dacht het toch wel hoor......

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan