Service Pack SP3 Windows XP is beschikbaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Buddy61

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2001
Service Pack Sp3 voor Windows XP is uit.
Vandaag (6 mei 2008) een melding gekregen via Automatische Update.
Heb hem nog niet gedownload en geupdate!
Heeft iemand hem al geinstalleerd en wat zijn de bevindingen?

Laatst bewerkt:
:oDe Nederlandse versie van SP3 zou op 5 mei beschikbaar komen en pas per 10 juni SP3 via automatische updates

Ja Nederlandse versie via automatische update!!!!!!

Dit staat bij de toelichting:

Grootte: 68,4 MB - 305,8 MB

Windows XP Service Pack 3 (SP3) is een update voor Windows XP waarin de feedback van onze klanten wordt behandeld. Deze update is een cumulatieve update die alle eerder uitgebrachte updates voor Windows XP bevat, waaronder beveiligingsupdates. Windows XP SP3 bevat ook een klein aantal nieuwe updates die de functionaliteit van Windows XP niet wezenlijk zouden mogen veranderen. Wanneer u deze update hebt geïnstalleerd, moet u de computer mogelijk opnieuw opstarten.

Meer informatie over deze update kunt u vinden op http://support.microsoft.com/kb/936929

Laatst bewerkt:
Auto update SP 3 staat bij mij ook klaar om te worden gedownload via Microsoft update...

Hoi,

Ik heb de gok maar genomen staat hier al ruim 20 minuten te downloaden en het schiet nog niet echt op..

Modag

Wellicht gaat er weer eens een keer iets niet helemaal goed bij Microsoft!!!

In die link staat:
Releaseopmerkingen voor Windows XP Service Pack 3 Release Candidate
In dit artikel wordt een voorlopige versie van een Microsoft-product beschreven
Microsoft Support biedt voor deze versie van Windows XP Service Pack 3 (SP3) geen ondersteuning

Waarom wordt deze dan via Windows automatische update aangeboden???

Hoi,

Het is dus wat mrmusic schreef een Release Candidate
nu ben ik alleen benieuwd past de definitieve deze aan of moet ik deze dan eerst verwijderen
zal wel stom zijn maar dit snap ik dus niet.

Modag

Maar die hoort niet via automatische updates binnen te komen...:o

Hoi,
sorry mrmusic hoort de Release Candidate niet via de automatische downloads binnen te komen ,dat doet hij dus wel ik heb hem net gedownload en geinstalleerd maar zal de definitieve deze aanpassen of krijg hier problemen mee .Ik heb echt geen idee hierover misschien jij wel.
Anders fiets ik hem er wel weer af.

Modag

of begrijp ik je verkeerd

Laatst bewerkt:
Er komt geen definitieve SP3, dit is het en hier moet je het mee doen. Voor het evt. probleem wat zou kunnen ontstaan, komt een hotfix.

Maar die hoort niet via automatische updates binnen te komen...:o

Geheel met je eens .....
Voor WindowsXP is er nog geen automatische update!
Áls respondenten hiervan al een melding krijgen, mag verwacht worden, dat dit eerder spam is.
Microsoft is (vaak) niet goed, maar ook niet 'gek'.
Zolang er via de normale (zeg maandelijkse) updatemelding géén annotatie is voor een SP3 (let wel: voor XP dus) komt mag je ervan uitgaan dat er iets niet goed zit.

Mijn advies: geen sp3 voor XP downloaden en installeren voordat Microsoft hier zelf mee komt.

vreemd mijn computer vertelde mij ook dat er een udate was voor xp.
en het komt van microsoft en de computer werdt ook weer nagekeken of het wel legitiem was en toen begon het....en een uur later was alles geinstalleerd en had ik sp3 nederlands op mijn computer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan