Button met WebForm koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Damsho

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 mei 2008
Hallo,

ik ben bezig met een kleine application. Alleen ik heb nu dus design buttons en dat webbrowser form in dat progje. Kan iemand me verder helpen?

Ik wil zegmaar zoon progje maken als hulp progamma bij zoon spel dat je in dat progje allemaal buttons hebt die linken naar die site waar die bij hoort voor sneller alles te doen. Bijvoorbeeld ik wil naar die game homepage dan heb ik zoon button met Home. En naast al die buttons heb ik zoon webbrowser form waar de site moet verschijnen. En als ik dan die button klik moet die Home link in die webbrowser form komen snap je?

Ga eens even kijken in de properties van de webbrowser. Je kan makkelijk via de URI propertie de url van een webbrowser setten. Verder kan je een URI klasse overloaden met een string die je dan uit je button haalt (waarbij de waarde die de button representateert gelijk is aan de link naar de betreffende website).

Ga eens even kijken in de properties van de webbrowser. Je kan makkelijk via de URI propertie de url van een webbrowser setten. Verder kan je een URI klasse overloaden met een string die je dan uit je button haalt (waarbij de waarde die de button representateert gelijk is aan de link naar de betreffende website).

uuh snap er niks meer van :O ik ben net nieuw met c# dus zou je het wat makkelijker uit kunnen leggen voor me alsjeblieft?:thumb:

Mijn uitleg heeft niets te maken met C#, wel met OOP. Wat precies snap je niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan