Alphateamface
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 mei 2008
Altijd leuk, wordt je gevraagd om een nieuw topic te maken, doe ik dat. wordt die gelockt...
Kort: Een pc waar ik mijn ps3 kan opnemen met een capture card, en ze bewerk.
ik speel geen spellen op de pc, maar internet wel.
Lang:
Ik wil graag mijn pc uitbreiden tot eentje waar ik filmpjes kan opnemen via een capture card,
en ze vervolgens kan bewerken als ik ze niet stream. Is het mogelijk om een goede capture card (met live streaming) te krijgen met niet al te veel geld uit te geven?
Nou wil ik natuurlijk ook laadtijden voorkomen, nu heb ik 1GB aan intern geheugen,
is het ook handig als je nog 1GB erbij doet voor de capture card? Of zeggen jullie dat het niks met het intern geheugen te maken heeft.
Verder kan ik er zelf niks aan toevoegen, behalve de naam van de PC en het type:
Compaq Presario
SR1340NL
de standaard 512MB geheugen is vervangen met 1GB
Ik geef graag meer informatie weg als jullie het nodig hebben.
Kort: Een pc waar ik mijn ps3 kan opnemen met een capture card, en ze bewerk.
ik speel geen spellen op de pc, maar internet wel.
Lang:
Ik wil graag mijn pc uitbreiden tot eentje waar ik filmpjes kan opnemen via een capture card,
en ze vervolgens kan bewerken als ik ze niet stream. Is het mogelijk om een goede capture card (met live streaming) te krijgen met niet al te veel geld uit te geven?
Nou wil ik natuurlijk ook laadtijden voorkomen, nu heb ik 1GB aan intern geheugen,
is het ook handig als je nog 1GB erbij doet voor de capture card? Of zeggen jullie dat het niks met het intern geheugen te maken heeft.
Verder kan ik er zelf niks aan toevoegen, behalve de naam van de PC en het type:
Compaq Presario
SR1340NL
de standaard 512MB geheugen is vervangen met 1GB
Ik geef graag meer informatie weg als jullie het nodig hebben.
Laatst bewerkt: