800MB cd in nero ??????

Status
Niet open voor verdere reacties.

peepke

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
hallo allemaal

ik heb weer een probleem,(nouja probleem,denk eerder lompheid)
ik heb een filmpje gedownload van internet en wil het op een cd zetten. Nu heb ik cd's van 700 MB maar deze hebben te weinig opslagruimte. ik heb dus een paar 800 MB cd gekocht. ik zwier zo een cd in mijn brander start nero,zet het bestand in nero zoals ik altijd doe :rolleyes::cool:, klik op branden, BAM te weinig schrijfruimte. en hij ziet gewoon een 700 MB cd moet ik dit ergens veranderen in de instellingen of ligt dit puur aan de brander ???? Ik heb reeds de opties nagekeken en een handleiding gedownload van nero.com maar daar kan ik het niet echt in vinden:shocked: ik hoop dat jullie me kunnen helpen

greetz peepke

Hoe groot is dat bestand precies? En wat is het bestands-type?

de overburn functie van nero al gevonden.
ik brand ze netjes....wel via nero express.

als ik de express opstart werkt ook niet

EDIT
zou dit aan de brander kunnen liggen ik krijg ook geen rw schijven meer gewist wat vroeger wel zonderproblemen ging
ben zojuist nieuwe pc gaan bestellen en ben eens benieuwd of het dan weer allemaal werkt :D zoals het moet

greetz peepke

EDIT:

Niemand een oplossing ??????

Laatst bewerkt:
Als je de vraag aanpast komt hij niet hoger in de laatste 25 vragen. Ik 'kick' hem even door dit antwoord;)

nieuwe pc geleverd :p:D:p

netjes op tijd ik ga weer branden
heb nu nero 7 erop staan :eek:
ik heb disc at once netjuhs aanstaan heb absolute maximal overburning ingesteld op 100 min ik zwier cdtjuh erin klik op branden en BAM de pc spuugt mijn cd uit en zegt dat ie te klein is terwijl een cd erin ligt van 800 ,mb 40*speed van verbatim ......
wie kan me helpen dit probleem op te lossen .........

greetzzzzzzz peepke

EDIT :

HET IS GELUKT
ik weet wat ik fout gedaan heb je moet natuurlijk wel disk at one in stellen en niet track at once ;)
greetz peepke ......

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan