Optie 'menubalk verwijderen' verdwenen in msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kleintje83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2008
He hallo,

Ik heb sinds kort een raar probleem met Windows Live Messenger (versie 2008). Normaal gesproken heb je in het menu een optie 'menubalk weergeven'. Maar die optie is helemaal verdwenen bij mij, als ik inlog onder mijn beheerdersaccount. Ik zie nu alleen de opties: Bestand, Contactpersonen, Acties, Extra, Help. Als ik inlog onder mijn gastaccount en daar msn open, staat er nog een optie onder: Menubalk weergeven (waar je een vinkje voor kan zetten). Waar is de verdwenen optie gebleven? Ik wil wel van die menubalken af... Wie weet waar het aan ligt?

groetjes!

Beste Kleintje83,

dit probleem heb ik ook eens gehad. Ik weet niet meer precies hoe ik het oploste, maar volgens mij kan het door een aantal keren te Maximaliseren en weer het venster naar vorig formaat brengen.

Groeten :)

Beste Kleintje83,

dit probleem heb ik ook eens gehad. Ik weet niet meer precies hoe ik het oploste, maar volgens mij kan het door een aantal keren te Maximaliseren en weer het venster naar vorig formaat brengen.

Euuh ja, ik heb als een gek dat scherm zitten klikken, maar eht lijkt me ook niet een structurele oplossing (en het werkt niet... sorry?)

Sorry, ik was de oplossing ook vergeten :(.
Wat wel zou kunnen werken is het volgende:
- Open Messenger
- Open een willekeurig gespreksvenster
- Klik op het venster en druk op de toetsencombinatie ctrl+M

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan