Laptop toetsenbord loopt vast bij gebruik van FN toetsen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kreuze

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2008
Geachte forumleden,

Heb gezocht maar kon niks vinden over mijn probleem.

Het volgende, Wanneer mijn laptop een half uurtje aanstaat zonder dat ik de FN toetsen gebruik (bijv. € of $, sneltoetsen) loopt hij vast! Het hele toetsenbord doet niks meer.
Nu weet ik wanneer ik deze toetsen gebruik er zich een programma opstart dat FN.exe heet. Waneer ik de computer afsluit moet ik altijd bevestiging geven om het programma FN.exe af te sluiten. Nu ben ik het eigenlijk wel zat om elke keer mijn laptop opnieuwe op te starten wanneer ik (perongelijk) op de FN toetsen druk!?
Kent iemand dit probleem of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Edit: Het is een Acer Apsire 3620

B.v.d.

Kreuze

Laatst bewerkt:
Niemand die ook maar enig idee heeft?

Ik heb ondertussen de laatste update's bij Acer weggehaald maar nog het zelfde! :(

Geachte forumleden,

Heb gezocht maar kon niks vinden over mijn probleem.

Het volgende, Wanneer mijn laptop een half uurtje aanstaat zonder dat ik de FN toetsen gebruik (bijv. € of $, sneltoetsen) loopt hij vast! Het hele toetsenbord doet niks meer.
Nu weet ik wanneer ik deze toetsen gebruik er zich een programma opstart dat FN.exe heet. Waneer ik de computer afsluit moet ik altijd bevestiging geven om het programma FN.exe af te sluiten. Nu ben ik het eigenlijk wel zat om elke keer mijn laptop opnieuwe op te starten wanneer ik (perongelijk) op de FN toetsen druk!?
Kent iemand dit probleem of weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Edit: Het is een Acer Apsire 3620

B.v.d.

Kreuze
ik heb een acer aspire 5315 mijn touch pad doet het helemaal niet meer recoveren
lukt ook niet meer opstarten van de dvd gaat wel maar bij kopieeren van bestand cha001 geloof ik geeft hij Restore failed heb toen de restore dvd gepakt van mijn vader en moeder maar die was niet van acer

Ik heb ook acer apris en nergens problemen mee misscien kun je er mee naar fabriek of
winkel terug (als je nog bon/garantie hebtt)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan