NOD32 blokkeert verkeer uTorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

lastfm

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Sinds kort heb ik de nieuwste versie van NOD32 AV (dus niet de Smart Security variant) en vandaag wilde ik wat binnenhalen via uTorrent, daar waar mijn snelheid normaal tot 450kb/s reikt, blijf hij nu steken bij een magere 30kb/s.

Ik op onderzoek uit, staat uTorrent in NOD32 bij de webbrowsers, dusdanig dat 't verkeer van utorrent gecheckt wordt. Ik direct uitgezet, maar dat helpt niks, download blijft rond de 30kb/s Iemand ervaring, en tips?

En als je NOD32 even helemaal uitschakelt, is het probleem dan weg of niet?

Heb je de pc ook opnieuw opgestart na de aanpassing?

[edit] Ik vind het altijd wel komisch als een TS heel snel na het plaatsen van zijn probleem offline gaat [end edit]

Laatst bewerkt:
En als je NOD32 even helemaal uitschakelt, is het probleem dan weg of niet?
Probleem blijft bestaan.
Poorten staan gewoon correct open, hoeveel seeders er ook zijn, snelheid blijft 30kb/s, niet meer, niet minder.

Heb je de pc ook opnieuw opgestart na de aanpassing?

[edit] Ik vind het altijd wel komisch als een TS heel snel na het plaatsen van zijn probleem offline gaat [end edit]
Nee, na herstarten nog steeds hetzelfde probleem, erg frustrerend, NOD32 v. 2.7 gaf geen problemen. Ik kan ook niet echt een optie vinden om NOD32 te "excluden" van de scan.

Laatst bewerkt:
En als je het programma uTorrent toevoegt bij Uitsluitingen in NOD32?

NOD32 - Instellingen - Geavanceerde Instellingen - Uitsluitingen - Toevoegen en dan uTorrent selecteren.

Heb je het probleem dan nog steeds?

Ik denk dat jij de oude versie hebt, want in deze versie kan ik dat niet vinden.
Maar ik denk dat ik 't probleem gevondne heb.
Wisselende ontvangst in internet is denk de oorzaak.

Topic mag dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan