Irql_not_less_or_equal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Walther

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Allebei onze computers geven dezelfde foutmelding, sinds dezelfde dag, vandaag dus. Wat gebeurt er:

Pc start op, start windows XP, en op een gegeven moment, vóór het opstarten van het bureaublad of terwijl je hem al ziet, valt windows weg in het bekende blauwe scherm en geven ze de volgende foutmelding:

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
met daaronder:
***STOP: 0x0000000A (0x1ADD0000, 0x00000002, 0x00000001, 0x804DC351).

Beetje aan het onderzoeken geslagen, hardware afgekoppeld, en bij de eerste al raak: het ligt aan onze Wireless USB internet adapter (Speedtouch 120), want bij het afkoppelen hiervan loopt het allemaal goed. Beide pc's gebruiken deze adapter...

Stuurprogramma opnieuw geïnstalleerd, maar dan moet je de adapter aansluiten en dan *pats*, daar is het blauwe scherm weer. Kortom: groot probleem. Althans, zo lijkt mij. De helpdesk van Planet, waar ik een soort van expert aan de telefoon kreeg, kon mij ook niet helpen.

Ik weet het niet meer, maar misschien is er iemand die hier ervaring mee heeft???

Ja ook dat heb ik gedaan, en dan moet je uiteindelijk de adapter weer aansluiten en dan begin je weer van voor af aan...

Zelfde probleem

Hallo ik heb het zelfde probleem.

Is bij u her probleem opgelost?
Zo ja, wilt u dan hier vermelden hoe u dat heeft gedaan?

Pim

Hallo ik heb het zelfde probleem.

Is bij u her probleem opgelost?
Zo ja, wilt u dan hier vermelden hoe u dat heeft gedaan?

Pim

Ja dit is inmiddels opgelost.

Wat wij gedaan hebben is nieuwe draadloze usb adapters gekocht. Het is namelijk erg moeilijk, dan wel helemaal niet, op te lossen.
Onze provider wilde dit vergoeden, ik weet natuurlijk niet hoe dit bij die van jou zit.

Ik hoop zo voldoende informtaie te hebben gegeven.

Mvg.

Bedankt

Ok,

Bedankt voor uw snelle reactie. Ik zal kijken wat ik eraan kan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan