Radio Totaal V3.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayhup

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
[ Updated 19 mei ] Radio Totaal V3.0

Radio Totaal V.3.0

Dit is alweer de 3e versie van Radio Totaal, er zitten een hoop verbeteringen in en een hele hoop bugs zijn eruit:)! En natuurlijk ook een paar nieuwe functies!
Je kan nu zelf zenders toevoegen en verwijderen, of een zender insturen naar ons.
Of gewoon even chatten met de andere gebruikers in de Radio Totaal chat, gemaakt door helpmij user Kabouterplop:)
Met de Admin Center kunnen wij gemakkelijk zenders verwijderen en toevoegen zonder een update te hoeven uitbrengen.
de komende tijd zullen er nog zenders bij komen!
Hebben jullie nog tips en ideen / bugs ?

Getest?
Radio Totaal is getest op Windows xp Home edition en op Windows Vista Home Premium.

Download?
Screens: http://www.kaysoftware.nl/?page=screenRT3
Download RAR: http://rt.download.kaysoftware.nl/rt3001.exe Nieuw:D!
Website: http://www.kaysoftware.nl

KayHup;)

Update's?
Update 31 mei 2008: Nieuwe server ondersteuning!
Update 19 mei 2008: De nieuwe rar met onderandere de nieuwe rechtermuisknop functie erin:)!
Update: Fout bij het opstarten verholpen, kan nu nieuwe downloaden bij die download.

Laatst bewerkt:
aight, awesome

kan je ook een versie geven zonder setup? Ik vind het zo irritant om steeds software die mensen willen laten testen te moeten installen, waarom niet gewoon een zipje? (behalve dat het minder prof is natuurlijk :p)

verder ziet het er goed uit! :thumb:

aight, awesome

kan je ook een versie geven zonder setup? Ik vind het zo irritant om steeds software die mensen willen laten testen te moeten installen, waarom niet gewoon een zipje? (behalve dat het minder prof is natuurlijk :p)

verder ziet het er goed uit! :thumb:
Ok nu ook met zippie:) Maar dan moet het wel eerst uitgepakt worden anders werkt het volgens mij niet.

Verder.. Dank je:)

Laatst bewerkt:
Ziet er heel goed uit:thumb:
1 vraagj :p:D
::
Wat is de code van de regeling van het volume??
Ik hat ook zoiets met achtergrondmuziek nodig mar khep nie egt iets goets gevonden voor mijn spel :confused:
zou j me willen helpen??:thumb:

Bij voorbaat dank,

Bart Hoogmoed

Ziet er heel goed uit:thumb:
1 vraagj :p:D
::
Wat is de code van de regeling van het volume??
Ik hat ook zoiets met achtergrondmuziek nodig mar khep nie egt iets goets gevonden voor mijn spel :confused:
zou j me willen helpen??:thumb:

Bij voorbaat dank,

Bart Hoogmoed

Dank je:)
Hoe bedoel je met de volume regeling, dus hoe je het volume regelt enzo?:O
Zo ja, dar wil ik je wel mee helpen howr:)!

Hé, zoiets zocht ik al :) Er was eerst ook iets van RadioZ ofzo, maar die lag (ligt) plat.

Van't weekend even uitproberen :)

ik heb de rar versie gedownload,geunrard en nu dubbleklik ik op radio totaal 3.exe ,maar als ik op starten moet drukken gebeurt er niks die blijft grijs
of ik vul mijn naam in dat 2de venster dan ok en krijg ik een fout melding

Laatst bewerkt:
ik heb de rar versie gedownload,geunrard en nu dubbleklik ik op radio totaal 3.exe ,maar als ik op starten moet drukken gebeurt er niks die blijft grijs
of ik vul mijn naam in dat 2de venster dan ok en krijg ik een fout melding

Welk fout krijg je dan?:confused:

Ook ik heb de rarversie geprobeerd en kreeg hetzelfde probleem als Bertus. Starten knop bleef grijs, dan het andere venster aangeklikt, naam ingevuld en op OK geklikt en kreeg toen onderstaande error.

Tevens kreeg ik wel het testbericht wat door de admin was verstuurd.

Edit: ook krijg ik dit probleem bij het installeren van de .exe. Ik draai hier overigens windows Vista.

Laatst bewerkt:
Ook ik heb de rarversie geprobeerd en kreeg hetzelfde probleem als Bertus. Starten knop bleef grijs, dan het andere venster aangeklikt, naam ingevuld en op OK geklikt en kreeg toen onderstaande error.

Tevens kreeg ik wel het testbericht wat door de admin was verstuurd.

Edit: ook krijg ik dit probleem bij het installeren van de .exe. Ik draai hier overigens windows Vista.
Mmm, ik zal eens kijken, bij het testen van RT had iemand die ook al. Maar toen had ik het opgelost en nu is het weer...:confused:
ik zal ff kijken.. (ik heb ook vista)

ik draai xp sp3 dus, en ja ook die fout melding die auke geeft

Laatst bewerkt:
Ik ben nu het probleem aan het verhelpen, als het gelukt is zal ik het hier plaatsen.

het probleem is verholpen, maar ik heb nog een andere bug gevonden ,zodra die eruit is zal ik het hier plaatsen.

De nieuwe zip is geupload en de exe is verwijdert, controleer de startpost

Laatst bewerkt:
Hij werkt hier :)

Nog een tip / vraagje: ikzelf vind het ideaal om zo'n programma niet in mijn taakbalk te zien, maar wél in mijn system-tray. Zou je dit in kunnen bouwen? Wellicht ook met een extra rechter-muisknop menu om zo het radiostation te veranderen ofzo :)

Eerste zou iig al vet zijn ;)

Edit: blijkt dat dit er dus al inzit, maar bij het sluiten. Zou je deze optie voor het minimaliseren kunnen inbouwen, i.p.v. het sluiten?

Hij werkt hier :)

Nog een tip / vraagje: ikzelf vind het ideaal om zo'n programma niet in mijn taakbalk te zien, maar wél in mijn system-tray. Zou je dit in kunnen bouwen? Wellicht ook met een extra rechter-muisknop menu om zo het radiostation te veranderen ofzo :)

Eerste zou iig al vet zijn ;)

Edit: blijkt dat dit er dus al inzit, maar bij het sluiten. Zou je deze optie voor het minimaliseren kunnen inbouwen, i.p.v. het sluiten?
Dat is inderdaad wel handig:) Ik zal eens kijken of dat kan..:P Dank je voor de tip:)
Die optie van bij het minimaliseren is nu erin gemaakt, maar het staat nog niet online!
Ook nu met de rechtermuisknop een zender kiesen is erin gebouwd:D
Binnenkort zal ik het hier plaatsen;)

Laatst bewerkt:
De nieuwe rar staat online, met de nieuwe functie met rechtermuisknop ed..:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan