Betaalt aan een site, maar nu wordt er steeds geld afgeschreven.

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk6

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2008
*KNIP*

Wie helpt mij: heb via creditcard €4.95 betaalt ik denk kan ik vandaag lekker downloaden nu blijkt dat er 3 dagen later nogeens € 19,95 is afgeschreven met die credit card ik ben bang dat ik een abbonnement heb afgesloten zonder dit te willen Ik denk dus dat er elke maand € 19.95 gaat worden afgeschreven.
Wie heeft ervaring met deze downlooad site en weet misschien hoe ik dit allemaal kan stopzetten zsm

groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel van je vraag aangepast en de link uit je bericht gehaald. Het is niet toegestaan om links te plaatsen, waar je volledige downloads kan vinden. Hoe vervelend jou probleem ook is, mag je die link niet plaatsen.

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat je er ingestonken bent. Ik zie ook geen mogelijkheid om dit via de site te regelen. Wat ik je aanraad is de situatie uit te leggen aan je creditcard maatschappij en een blok te laten zetten op afschrijvingen van deze site. Is mogelijk !

Laatst bewerkt:
Welkom op Helpmij.:)

Ik heb de titel van je vraag aangepast en de link uit je bericht gehaald. Het is niet toegestaan om links te plaatsen, waar je volledige downloads kan vinden. Hoe vervelend jou probleem ook is, mag je die link niet plaatsen.

oke bedankt wist ik niet

Geen probleem je bent net nieuw, hoewel het duidelijk in de regels aangegeven is. Heb je al geïnformeerd bij je creditcard maatschappij?

ik zie wel op de site dat ik mijn account kan verwijderen zou dat voldoende zijn om de betalingen te laten doen stoppen??

Geloof het maar niet.............
Enige dat je er m.i. zéker mee bereikt is dat je niets meer mag / kan downloaden.

*KNIP*

Wie helpt mij: heb via creditcard €4.95 betaalt ik denk kan ik vandaag lekker downloaden nu blijkt dat er 3 dagen later nogeens € 19,95 is afgeschreven met die credit card ik ben bang dat ik een abbonnement heb afgesloten zonder dit te willen Ik denk dus dat er elke maand € 19.95 gaat worden afgeschreven.
Wie heeft ervaring met deze downlooad site en weet misschien hoe ik dit allemaal kan stopzetten zsm

groetjes

de site is fullreleases

Ik kan net zo goed niet reageren want je leest mijn berichten toch niet ??
Waarom bel je nou gewoon je creditcard maatschappij niet?? Derde keer dat ik het zeg :(

En weer noem je de naam van de site terwijl hij reeds verwijderd is en je er al op aangesproken bent !!

Laatst bewerkt:
Ik kan net zo goed niet reageren want je leest mijn berichten toch niet ??
Waarom bel je nou gewoon je creditcard maatschappij niet?? Derde keer dat ik het zeg :(

En weer noem je de naam van de site terwijl hij reeds verwijderd is en je er al op aangesproken bent !!

bij Pascha ( moet je dan maar eens even kijken een oud bericht staat er toch ook op.
tweede bericht in deze tropic
overigens ben wel net nieuw en moet het een beetje leren hoe het forum werkt.ik neem aan dat ik de kans hiervoor toch even krijg

doei

Ik denk dat mogelijk iets te streng is opgetreden want idd. in de oude posting (link die ik plaatste) wordt de naam van de aanbieder ook genoemd. Het lijkt mij voor al degenen die willen helpen / meedenken, een must om te weten over wélke naam het gaat. Je zal toch moeten zoeken naar referenties / ervaringen etc. etc. en daar moet je toch echt een naam voor weten om naar te kunnen zoeken. Linken mag idd. niet, maar de naam van een bedrijf / site noemen om vervolgens het probleem te bespreken dat is ontstaan lijkt mij te kunnen? Je zal toch moeten weten over wíe het gaat. (heren moderators ?)

enne, Henk, mijn naam is geen Pascha maar Pasja ;)

Laatst bewerkt:
Ik denk dat mogelijk iets te streng is opgetreden want idd. in de oude posting (link die ik plaatste) wordt de naam van de aanbieder ook genoemd. Het lijkt mij voor al degenen die willen helpen / meedenken, een must om te weten over wélke naam het gaat. Je zal toch moeten zoeken naar referenties / ervaringen etc. etc. en daar moet je toch echt een naam voor weten om naar te kunnen zoeken. Linken mag idd. niet, maar de naam van een bedrijf / site noemen om vervolgens het probleem te bespreken dat is ontstaan lijkt mij te kunnen? Je zal toch moeten weten over wíe het gaat. (heren moderators ?)

enne, Henk, mijn naam is geen Pascha maar Pasja ;)

sorry voor de foute naam hoor heb net mijn creditcard maatschappij gebeld ern ik ga hem volgende week laten blokkeren (was hun advies) is wel nde laatste keer dat ik zulke gein uithaal
groetjes

Laten blokken dus. Mooi, ook weer opgelost :thumb:

En natuurlijk krijg je de kans om te leren hoe het forum werkt maar je kan toch wel lezen neem ik aan en zeker als ik het twee keer eerder heb geplaatst :p

Nou ja, jij bent er vanaf moet je maar denken:thumb:

Laten blokken dus. Mooi, ook weer opgelost :thumb:

En natuurlijk krijg je de kans om te leren hoe het forum werkt maar je kan toch wel lezen neem ik aan en zeker als ik het twee keer eerder heb geplaatst :p

Nou ja, jij bent er vanaf moet je maar denken:thumb:

ja raymond laten blokken dat gaat gebeuren een mens is nooit te oud om te leren

groetjes

Crash / Raymond, even voor mijn nieuwsgierigheid, reageer svp eens op mijn vraag in het bericht van 12.08 uur.

We zijn bijna een jaar verder in vergelijking met jou aangehaalde topic. We hanteren inmiddels de regels wat strenger. Het is ondoenlijk om het hele fourm door te lopen op wat er nog staat aangegeven. Komen we wat tegen, dan zal dat zover mogelijk is worden aangepast. Ik had daarom vanmorgen ook de aangehaalde topic al aangepast.(ook daar stond vrijwel de hele link in de titel)

De TS van deze topic, had de volledige link als titel geplaatst en deze ook nog eens in het eerste bericht gezet.

Ok, het gaat dus (als ik het nu goed begrijp, want met je antwoord kan ik nog steeds 2 kanten op......) om de link en niet louter om de naam, want ik was in gedachten al bij vele topics over bijv. Emule en al zijn soortgenoten. Vele TS'ers noemen alleen de naam van zo'n site, anders is het toch ondoenlijk om een probleem goed te bespreken / op te lossen. Je zal toch als meedenker écht moeten weten wat een TS op zijn scherm ziet als íe een probleem heeft om je te kunnen inleven.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan