Nieuwe PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die is mogelijk niet zo relevant, als je 12 schrijft geloof ik je, als je 68 schrijft, geloof ik je ook.

Mijn adviezen zijn louter gebaseerd op die ene vraag van jou m.b.t. de Alternate pc builder. Daaruit kun je opmaken dat je geen geroutineerde w w w'er bent, anders wordt de vraag niet gesteld. Het heeft met leeftijd weinig van doen.

Laatst bewerkt:
Die is mogelijk niet zo relevant, als je 12 schrijft geloof ik je, als je 68 schrijft, geloof ik je ook.

Mijn adviezen zijn louter gebaseerd op die ene vrqqg van jou m.b.t. de Alternate pc builder. Daaruit kun je opmaken dat je geen geroutineerde w w w'er bent, anders wordt de vraag niet gesteld. Het heeft met leeftijd weinig van doen.

Allebei fout

Oh, oké goed dan, dan gaan we middelen 12+68=80 / 2 = 40. Ook dát geloof ik............

Mijn adviezen zijn louter gebaseerd op die ene vrqqg van jou m.b.t. de Alternate pc builder. Daaruit kun je opmaken dat je geen geroutineerde w w w'er bent, anders wordt de vraag niet gesteld. Het heeft met leeftijd weinig van doen.
En dat ik niets wist van dat alternate, komt omdat ik dacht dat het "Alternatieve PC-bouwer" betekende. En ik heb flink wat meer achter de schermen dan je denkt!

Laatst bewerkt:
Oh, oké goed dan, dan gaan we middelen 12+68=80 / 2 = 40. Ook dát geloof ik............

Ook fout

Maar oke, terug op de vraag: wat bevelen jullie me aan?

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat is al meerdere malen geschreven: ga naar Dell, Paradigit of zelfs naar Alternate, maar kies daar voor een kant-en-klaar systeem.

En eigenlijk wil ik een laptop, jammer dat je die niet zelf kunt bouwen...

Dat is al meerdere malen geschreven: ga naar Dell, Paradigit of zelfs naar Alternate, maar kies daar voor een kant-en-klaar systeem.

Nee, dat wil ik niet, ik wil hem zelf bouwen

Jawel, ook laptops kun je (gedeeltelijk) zelf samenstellen, kijk bijv. maar bij Dell.

Hoi,

Voordat we verder gaan hoe oud je ben (waar ik eigenlijk ook benieuwd naar ben) zie je je zelf een pc in elkaar zetten want eerlijk gezegd kwam dat niet zo over. Want het zou zonde van je geld zijn als het mis gaat .

Als je nu zelf eens wat bij elkaar zoekt dan geven we wel een oordeel en tips hierover.

Modag

Sijmenjan, je moet je niet beledigd voelen door een opmerking over (mogelijk) wat minder ervaring met pc's / pc-kennis. Daar is niets mis mee en als ik mij vergis en jij bent een kanjer op pc gebied, dan oké, dan is dat zo. De realiteit is echter dat jouw vraagstellling in dit topic niet in de richting wijst van een ervaren pc gebruiker / kennisbezitter.

Sijmenjan, je moet je niet beledigd voelen door een opmerking over (mogelijk) wat minder ervaring met pc's / pc-kennis. Daar is niets mis mee en als ik mij vergis en jij bent een kanjer op pc gebied, dan oké, dan is dat zo. De realiteit is echter dat jouw vraagstellling in dit topic niet in de richting wijst van een ervaren pc gebruiker / kennisbezitter.

Ik hou kennis achter de schermen...

Maar oke, ik laat hem wel bouwen bij DELL/Paradigit

Ok, helder, dan zijn we er uit en weet je dus precies wat je wel en niet moet doen. Succes met de aankoop(beslissing)!

Enne, ik zag zojuist (in een ander topic):

Kijk anders eens op dell.nl, daar staat een erg gebruikersvriendelijke system-builder op.
De Dell-laptops hebben het beste oordeel gekregen in computer-idee!

m.a.w. je vroeg hier in dit topic naar de bekende weg..................... dan wel je gebruikte zojuist opgedane kennis om deze weer uit te dragen.

Enne, ik zag zojuist (in een ander topic):

m.a.w. je vroeg hier in dit topic naar de bekende weg..................... dan wel je gebruikte zojuist opgedane kennis om deze weer uit te dragen.

Ja, maar die had minder kennis dan ik (denk ik)

Maar, jullie hebben me nog niet aangeraden wat voor hardware.
Zoals processor, ram etc

Als jij meent genoeg antwoorden te hebben gekregen om verder te kunnen, zou je kunnen overwegen om het op opgelost te zetten.

Hoi,
Ik ben toch benieuwd of je al een keuze hebt gemaakt qua systeem.

Modag

Hoi,
Ik ben toch benieuwd of je al een keuze hebt gemaakt qua systeem.

Modag

nee, dat heb ik nog niet, daarom heb ik het sluiten geannuleerd

Is dit goed:
attachment.php

Bijlagen

• Dell-systeem.PNG
    Dell-systeem.PNG
    77,6 KB · Weergaven: 48
Hoi,

Voor waar jij hem wil gaan gebruiken voldoet hij.

Modag

OK, als ik genoeg geld heb koop ik hem!

(En voor de nieuwsgierigen, ik ben 11)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan