Is een NVIDIA GeForce 9600GT Goed ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
een 8800GT is beter!

Okeej zoek ik die ff op in norrod,nl
maar maak het aantal MHz ook uit ??

Jij bedoelt deze

http://www.norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=22583

Asus EN8800GT TOP/G/HTDP/512M
De 8800GT TOP editie is tot wel 10% sneller dan standaard GeForce 8800GT kaarten. De ontwerpers van Asus hebben nog meer snelheid uit de toch al snelle GeForce 8800GT weten te halen

Prijs 204.00 euro
Korting van 5 % = 194 euro
Mijn vader krijgt 5% wegens zijn werk
Goede aankoop :D

Foto
1348124-1616.jpg

Laatst bewerkt:
Ja die is het en wat betreft 10 % sneller Asus heeft hem gewoon overgeklokt;)

Bij de paradigit krijg je voor 199,95 een XFX 8800GTX XT dus...

Kunnen jullie wel lezen
IK WIL HEM BIJ NORROD KOPEN ********
Moelijk He?

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey bedankt wufu
Je bent de eingiste Die het woord norrod.nl snapt

Kunnen jullie wel lezen
Moelijk He?
Dit soort taalgebruik wordt niet gewaardeerd op Helpmij. Je post is dan ook aangepast.
Ik raad je aan hier in het vervolg om te denken.

Uit de Regels:
Houd je taalgebruik altijd netjes.
Beledig nooit andere leden.

Kunnen jullie wel lezen
Moelijk He?

jemig doe lekker zielig he,, ik geef alleen een paar voorbeelden,
Ik bied mijn excuses aan voor dat ik je help,,, Ik help jou niet meer op Helpmij.nl

als je niet normaal kunt doen ga dan lekker naar een ander forum. en kijk eerst ff in die regels of je daar wel kunt gaan schelden :evil::evil::evil::evil::evil::mad::mad:

F*K norrod troep winkel ! met je norrod. Op andere websites kun je de 8800gt voor stukkie goedkoper halen ;)

F*K norrod troep winkel ! met je norrod. Op andere websites kun je de 8800gt voor stukkie goedkoper halen ;)

inderdaad, maar hij wil niet luisteren, ik heb ook al heel wat dingen bij alternate gekocht,
uitstekende service, en daar heb je tenminste kortingen:confused:

Tsja hij wil daar omdat zijn vader dan 5% korting krijgt door zijn werk en het is zijn keus

als je niet normaal kunt doen ga dan lekker naar een ander forum. en kijk eerst ff in die regels of je daar wel kunt gaan schelden :evil::evil::evil::evil::evil::mad::mad:
Als ik een gebruiker ergens op wijs, is het niet de bedoeling dat jij dan ook nog eens modje gaat spelen.
Lees dit eens door zou ik zou zeggen.

inderdaad, maar hij wil niet luisteren, ik heb ook al heel wat dingen bij alternate gekocht,
uitstekende service, en daar heb je tenminste kortingen:confused:
Er wordt hier duidelijk aangeven dat er bij Norrod korting wordt verkregen.
Wees dan niet zo eigenzinnig om daar tegenin te gaan, dit is TS zijn eigen keuze.
En Norrod zonder enige reden de grond in boren is ook een slechte zaak. Onderbouw je mening even. Er zijn genoeg mensen die wél goede ervaringen met deze winkel hebben.

Back ontopic!

Oké back on topic.

Quote:

Is een NVIDIA GeForce 9600GT Goed ??

Antw. Ja

Off topic:

Zijn er betere?
Antw. Ja

Waar te kopen?
Mag je helemaal zelf beslissen. M.a.w. mij boeit het niet waar je de kaart gaat kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan