ik kan niet meer op vista

• Onderwerp starter Onderwerp starter filp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

filp

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2002
hallo heb probleem met mij laptop acer 9300 ik heb up gedaan van de vista p1 en nu krijg ik mij laptop niet meer opgstart op vista en ik heb ook op veilgemodulen gedaan het luk gewoon niet ik heb dan ook de cd rom van vista in de laptop gedaan maar wil niet opstaarten die cd lezer wat kan ik doen om mij vista terug te starten wie weet het wand ik weet het niet meer wie kan mij helpen A.U.B groetje filp:(

Laatst bewerkt:
Als je de Windows CD in de lade doet en je start de laptop en je drukt vanaf het moment dat je de stroom aanzet op één van de volgende toetsen -wel blijven drukken, 2x per seconde- :
F1
DEL
Esc

(dus 3x opnieuw opstarten en al die toetsen proberen)

Net zolang, totdat je in het biosscherm komt.

Ik stop nu even, probeer eerst vorenstaande maar eens uit.

Laatst bewerkt:
nee het luk niet

ik heb gedaan wat je mij heb ge typ maar het lukt niet de cd van vista wil niet opstarten wand ik weet dat er fout in zit en daarmee wil ik mij mij cd van vista opnieuw opstarten ik krijg wel het groene palkje van vista en dan wil die niet ovrgaan naar vista maar je ben toch al bedank

Als je het groene balkje van Vista ziet, is de machine idd. niet van CD gestart. Je zal toch echt het bios moeten benaderen om starten vanaf CD mogelijk te maken.

maar hoe

maar hoe zal ik het best doen ??? en hoe dan de cd opstarten ??

Dát schreef ik om 21.52 uur.

Je moet het bios in. Hoe? Dát schreef ik dus om 21.52 uur.

dat lukt

dit luk mij ook niet ik kan niet verder ik saat evenver

MIjn "geweten" "zegt" dat ik mijn best heb gedaan, ik moet nu even passen.

toch bedankt

bedankt er zijn andere mensen die mij kunen helpen anders moet ik naar de winkel

Is Er Niemand Die Kan Helpen

hallo is er iemand dat mij kan helpen A.U.B het is laptop van 8 maanden oud
en ik kan niet meer op vista en via de cd van vista kan ik ook niet mee op starten en ze zeggen dat ik in bio moet gaan en hoe doet je dat ??? bedankt op voorhand filp:(

Bel morgen de helpdesk van Acer. Er zal vast wel een recovery partitie aanwezig zijn. Ik heb niet de indruk dat we er via de Helpmij zo 1,2,3 uitkomen.

De helpdesk van Acer zal je ongetwijfeld door het recovery proces "praten",

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan