back up firefox favorieten???

Status
Niet open voor verdere reacties.

poppentje

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2005
Hallo, weet iemand hoe ik een back up van mijn favorieten moet maken bij firefox. Ik weetdat bij internet explorer staat het onder c:\documents and settings\user\favorieten. Maar bij firefox kan ik alleen maar een kopie van de favorieten maken als internetpagina, dus dat er dan een pagina opent met al mijn favorieten, maar ik wil mijn favorieten van firefox opslaan en op een andere computer met firefox weer kopieren.

Iemand een idee????
Alvast bedankt

Bladwijzers->bladwijzers organiseren->bestand->exporteren

als ik dat doe, dan heb ik maar een bladwijzer en dat is een internetpagina en daar staan al mijn bladwijzers dan op. Maar ik wil ze los, net als bij IE favorieten, daar kopieer je dat sterretje(icoon) favorieten en die plak je dan op een andere comp. in dezelfde map en dan heb je ze los. Kan dat ook in firefox?

Maar dan heb ik een kopie, die heet bookmarks.html en als ik dat in IE doe dan krijg ik al mijn favorieten los, dus losse html pagina's, of is het zo dat wanneer ik die bookmarks.html weer importeer in firefox dat hij hem dan weer uitsplitst?

Maar dan heb ik een kopie, die heet bookmarks.html en als ik dat in IE doe dan krijg ik al mijn favorieten los, dus losse html pagina's, of is het zo dat wanneer ik die bookmarks.html weer importeer in firefox dat hij hem dan weer uitsplitst?

Precies!! Zo werkt het echt, doe het zeer regelmatig zelf met meerdere pc's!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan