Windows XP weigert slaapstand met Logitech toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben van Spanje

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2006
Ik heb een draadloos toetsenbord Logitec 110. Werkt prima, maar mijn computer (met Windows XP) kan niet in de slaapstand worden gezet. Ik krijg de mededeling de nieuwste Logitech driver te downloaden. Heb dat gedaan, maar geen effect.:(. Is daar wat aan te doen?

Ik heb een draadloos toetsenbord Logitec 110. Werkt prima, maar mijn computer (met Windows XP) kan niet in de slaapstand worden gezet. Ik krijg de mededeling de nieuwste Logitech driver te downloaden. Heb dat gedaan, maar geen effect.:(. Is daar wat aan te doen?

heb je na het instaleren van de driver nog steeds de meling? en heb je na het instlaeren van de drivers je pc opnieuw gestart?

dan is er maar 1 optie je moet gewoon heel goed check of je wel de nieuwste drivers hebt geinstaleerd

geen slaapstand met Logitech toetsenbord

Beste Koosnaamloos,

Ik heb de laatste versie driver ge download. Maar dat maakt geen verschil. Ik heb het nu aan Logitech zelf gevraagd.
Groeten,
Ben

Ik heb het probleem voorgelegd zoals ik het hier ook heb gedaan. Ik heb nog geen antwoord.

Kijk is even bij apparaatBeheer, kijk daar even bij je toetsenbord. Als er staat deze hardware werkt correct dan kan je denk ik weinig doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan