Drivers voor diverse hardware.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruggertje

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2008
hallo ik heb laatst mijn pc format en xp er weer opgezet. maar nu mis ik 3 devices:
- multimedia controller
-Other PCI Bridge devices
-sm Bus controler

ik weet dat jullie wat gegevens nodig hebben van mijn pc maar welke zijn dat?

alvast bedankt,
Rutger

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.

De SMbuscontroller is van je moederbord. Ik zou beginnen de moederbord cd-rom te gebruiken om daarvan de drivers te installeren.

je kan alle gegevens opzoeken met het programma Everest home edition

dan kan je kopieren wat daar precies staat bij de 3 apparaten zodat de drivers kunnen gezocht worden

Welkom op Helpmij.:)

Ik heb je vraag een eigen plek gegeven. Het is niet netjes in te breken in iemand zijn/haar topic.

De SMbuscontroller is van je moederbord. Ik zou beginnen de moederbord cd-rom te gebruiken om daarvan de drivers te installeren.

Dit heb ik al gedaan crash.
Mijn moederbord is S-series support AMD Socket AM2 M61P-S3, zo even gekopieerd van de handleiding.

en @ jelpot, welke 3 apparaten? ik heb namelijk geen flauw idee van welke apparaten? ze staan bij mij appart in mijn device manage.

en ik heb ook geen internet, het leek mij logisch dat dat kwam doordat ik een device miste. Kan dat kloppen? (gebruik nu andere pc)

Dit heb ik al gedaan crash.
Mijn moederbord is S-series support AMD Socket AM2 M61P-S3, zo even gekopieerd van de handleiding.

en @ jelpot, welke 3 apparaten? ik heb namelijk geen flauw idee van welke apparaten? ze staan bij mij appart in mijn device manage.

en ik heb ook geen internet, het leek mij logisch dat dat kwam doordat ik een device miste. Kan dat kloppen? (gebruik nu andere pc)

met de 3 apparaten bedoel ik diegene die je hebt opgenoemd ;)

wanneer je ook nog niet op het internet kan zal je voor je netwerkkaart ook nog een driver moeten downloaden en installeren

Noch de gratis Everest, noch de gratis Aida32 zijn in staat je (moderne) pc goed en volledig uit te lezen, niet gebruiken dus.
Begin met de moederbord CD zoals door Crash al aangegeven en doe vooral een update daarna.

Laatst bewerkt:
Ik ga er een quiz van maken:

zoek op het internet wanneer Aida32 ophield te bestaan.
zoek op het internet wanneer de gratis Everest ophield te bestaan.

Post de antwoorden hier.

11-12-2005 : Aangezien Lavalys,de fabrikant van Everest Home Edition zich wil toewijden aan de betaalde versies, word Everest Home (de gratis versie) niet meer ondersteund door Lavalys.
Raad eens wat dat betekent voor de herkenning van hardware die NA die datum op de markt is gekomen..................

En wat Aida32 betreft (die nog vóór Everest op de markt was) Klik

Laatst bewerkt:
Meneer Pasja,

ik geef u 100% gelijk. Ik bedoel toen ik mijn moederbord gegevens wou weten laats probeerde ik Aida en Everst te downloaden. Ik zocht me moederbord naam en er stond: Onbekend.

Dus dat is ook een reden.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan