Geheime geheugen?? C:/

Status
Niet open voor verdere reacties.

RicoCaliente

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
heel raar.. ik heb op mijn C:/ schijf ( hb drs 2 D:/ ook.) heb ik,14,9 GB ruimte,
als ik kijk is er nu nog maar..4,59 vrij, maar..waar is die 11,.. GB ?? check, als ik zo kijk naar alle ruimte in me mappen krijg ik dit.

88410914sd3.jpg

link :: http://img125.imageshack.us/img125/4142/88410914sd3.jpg

en dit via deze computer (info)
39901959bl0.jpg

link :: http://img125.imageshack.us/img125/6277/39901959bl0.jpg

Echt RAAR..?? ik heb echt alles gedaan, ook geheugen schoonmaken of, alle mapen na gechkt de grootste map is naturlijk WINDOWS. , meer niet. de pc is net(sinds gister) overnieuw geinstaleerd..raar..:eek:
help plzzz :thumb:​

Je hebt je verborgen bestanden en mappen niet aan staan. Er zijn zo ie zo nog twee grote bestanden op de C-schijf aanwezig. Hybernate.sys(slaapstand ruimte) en Pagefile.sys(virtueel geheugen).

Je hebt je verborgen bestanden en mappen niet aan staan. Er zijn zo ie zo nog twee grote bestanden op de C-schijf aanwezig. Hybernate.sys(slaapstand ruimte) en Pagefile.sys(virtueel geheugen).

heb ik dan geen groot probleem als ik die verwijder, conflicten met de pc?

Virtueel geheugen (Pagefile.sys) kun je niet verwijderen, dit is in gebruik. Hybernate.sys kun je misschien kwijt raken door de slaapstand optie uit te schakelen. Verder was ik nog de ruimte voor systeemherstell vergeten.(system volume information) Het zijn bestanden die je voor Windows nodig hebt.

Virtueel geheugen (Pagefile.sys) kun je niet verwijderen, dit is in gebruik. Hybernate.sys kun je misschien kwijt raken door de slaapstand optie uit te schakelen. Verder was ik nog de ruimte voor systeemherstell vergeten.(system volume information) Het zijn bestanden die je voor Windows nodig hebt.

ok ik kan hybernate niet vinden. wel pagefile. en ,system volume is een verborgen map waar ik geen toegang aan heb moet ik dan total comander downloaden ofzo..??

Die bestanden moet je niet aankomen, deze zijn voor Windows nodig. Je kan wel bijvoorbeeld system volume information verkleinen door herstelpunten te laten verwijderen bij systeemherstel.

Die bestanden moet je niet aankomen, deze zijn voor Windows nodig. Je kan wel bijvoorbeeld system volume information verkleinen door herstelpunten te laten verwijderen bij systeemherstel.

wow bedankt had hem bijna verwijderd..ja ik vroeg nog of het belangerijk was..

thanx, ps heb een map gevonden recycler, daar zat 1,5 gb in. :) ik weet ook dat die op de D;/ schijf staat,
greetz

Recycler = prullenbak, dus even de prullenbak leeg maken.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan