Is deze pc goed voor gamen niet al te intensief en gewoon voor school enzo

Status
Niet open voor verdere reacties.

nesslem

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2008
Ik zou graag willen weten of deze pc goed is voor wat games en dan bedoel ik niet echt high end gaming maar gewoon wel de meeste games aankunnen.

procesor intel core 2 duo e6850 3Ghz
grafische kaart xfx 9600gt 740 mhz 512 mb
voeding xilent 550 watt
harde schijf 250 gb samsung
ram 2 x 1024 mb 800mhz van ocz
moederbord Fatal1ty FP-IN9 SLI

bij elkaar voor 456 euro.

Lijkt me prima.
Ik heb hier een pc met nog niet eens de helft van al die dingen en die kan ook heel veel games aan ;)

ok maar ik weet niet zeker of die voeding echt goed is
er staan wel goede reacties bij maar weet het niet zekr. :confused:

en zou hij ook crysis op medium of high aankunnen wat dat zou natuurlijk ook mooi zijn.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dan mote je even kijken voor de systeemeisen va ncrysis want die zijn erg hoog..

ja ik heb er al naar gekeken en op internet stonden filmpjes dat die videokart in iedergeval crysis op high en op very high kon spelen.

Neem een E8400 of E8200! (E8400 is sneller!)
je kan beter een 8800GT of een 8800GTS kopen

ja maar daar heb ik geen geld voor eigenlijk was mijn budjet maar 450

en ik heb gezien dat de kaart die ik wil nemen ook wel goed is en bij de meeste games echt makkelijk op high kan. alleen jammer dat ze op hardware info die kaart niet hebben maar wel een slechtere versie ervan.

ja ik dacht alleen dat die site niet meer bestond haha maar ja is dat wel een a merk bij de voedingen ? hij levert wel veel watt ( in iedergeval genoeg ) zijn de onderdelen voor de rest wel in orde ?

kijk eens :
attachment.php

Bijlagen

• pc stukje beter.webp
    pc stukje beter.webp
    38,9 KB · Weergaven: 63
er staat ook 9600 en niet 9800

maar de e6850 heeft wel veel betere resultaten als de 8200 klinkt raar maar bij games is de 6850 wel iets beter. of heb ik het nu fout ?

maar de e6850 heeft wel veel betere resultaten als de 8200 klinkt raar maar bij games is de 6850 wel iets beter. of heb ik het nu fout ?

je hebt het fout , die E8200 heeft meer L2 cache geheugen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan