vista instalatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

undercover23

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
hallo allemaal ik heb een probleem
mijn notebook start niet meer op
ik heb vista home basic erop staan, en hij blijft elke keer vastlopen in het bekende zwarte scherm met het laad balkje.

heb alles geprobeert veilige modussen start hij niet op bij het laden van de drivers loopt hij dan vast, alle herstel opties geprobeert die start hij op (lijkt het op ) laden van bestanden scherm geeft hij wel aan ,
en dan krijg je weer het bekende zwarte scherm met het balkje,
dit doet hij ook als ik de vista cd erin ,
doe en boot op cd zet vraagt hij computer opstarten van cd druk op knop ,
dat doe je dan en laadt hij windows bestanden beeld wordt zwart en krijg je weer het zwarte scherm met balkje.

kan iemand mij helpen aub.

heeft het ooit wel gewerkt ?
verkeerde drivers kan dit probleem geven.
wat is het type van die laptop.

Ik zou zeggen: terug op het oude vertrouwde xp ;)

dit is echt zo'n antwoord van niets

groot gelijk :P

download eens een live-cdtje van (ubuntu) linux.
Selecteer installeren(dit is enkel virtueel en wordt niet echt geinstalleerd op je harde schijf, kan je later wel doen moest je willen)
Werkt linux ook niet dan constateer ik precies toch dat er iets mis is met je hardware.

Voer anders ook eens een memtest(staat ook op de live-cd van linux)

ja het heeft zeker gewerkt het is een compaq v6000
hij deed wel raar afgelopen tijd maar had geen tijd om hem opnieuw te instaleren toen tot mijn grote spijt nu..

bestaan er geen andere programmatjes zoals fdisk voor xp die ik op een usb zou kunnen zetten om vervolgens alles te wissen..???

en voor die xp liefhebber ....... ik ben tevreden met vista ben nog niks tegen gekomen wat ik met xp wel kan en met vista niet meer dingen die ik met xp niet kan en met vista wel
je moet wel met de tijd meegaan.........

ja het heeft zeker gewerkt het is een compaq v6000
hij deed wel raar afgelopen tijd maar had geen tijd om hem opnieuw te instaleren toen tot mijn grote spijt nu..

bestaan er geen andere programmatjes zoals fdisk voor xp die ik op een usb zou kunnen zetten om vervolgens alles te wissen..???

en voor die xp liefhebber ....... ik ben tevreden met vista ben nog niks tegen gekomen wat ik met xp wel kan en met vista niet meer dingen die ik met xp niet kan en met vista wel
je moet wel met de tijd meegaan.........

sorry een andere manier om nog bestanden van de pc af te halen weet ik echter niet :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan