Inhoud verdwenen na verslepen map uit Rocketdock

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansije

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2003
Nav de NBrief heb ik RD geinstalleerd en het werkte aardig. Echter toen ik een map wilde "verslepen" uit het dok, was de inhoud met map verdwenen. Een ramp.
Met systeemherstel bleken alle mappen van het Bureaublad "leeg" te zijn. Een nog grotere ramp!
Vraag: Enig idee waar de inhouden zijn gebleven?
Ik heb me suf gezocht maar vind niets terug.

De inhoud van de mappen [maar ook de mappen] moeten gewoon met "verkenner" terug te vinden zijn.... Rocket dock doet niets anders dan een "snelkoppeling maken", maar dan op een "Mac" manier...

Zie de Helpfile:
Note: RocketDock does not remove, replace, store, duplicate, or backup any of the items you drag into the dock. You should never delete the original items. Dock shortcuts are not stored as files and cannot be dragged back onto the desktop or anywhere else.

Dus als je een icoon uit het dock haalt, verdwijnt deze..... maar niet de inhoud...

Wat jij beschrijft is erg vreemd.... en ligt misschien niet aan RD... Om jouw case te simuleren heb ik zojuist alle iconen uit m'n RD gemikt, maar er is geen bit aan data verloren gegaan...... Ik heb wel al m'n "oude" iconen [de Windows desktop] nog in reserve, ik heb alleen het vinkje bij "bureaubladpictogrammmen weergeven" weggehaald..... Zo kon ik mijn RD weer vlug vullen.....

De inhoud van de mappen [maar ook de mappen] moeten gewoon met "verkenner" terug te vinden zijn.... Rocket dock doet niets anders dan een "snelkoppeling maken", maar dan op een "Mac" manier...

Zie de Helpfile:
Note: RocketDock does not remove, replace, store, duplicate, or backup any of the items you drag into the dock. You should never delete the original items. Dock shortcuts are not stored as files and cannot be dragged back onto the desktop or anywhere else.

Dus als je een icoon uit het dock haalt, verdwijnt deze..... maar niet de inhoud...

Wat jij beschrijft is erg vreemd.... en ligt misschien niet aan RD... Om jouw case te simuleren heb ik zojuist alle iconen uit m'n RD gemikt, maar er is geen bit aan data verloren gegaan...... Ik heb wel al m'n "oude" iconen [de Windows desktop] nog in reserve, ik heb alleen het vinkje bij "bureaubladpictogrammmen weergeven" weggehaald..... Zo kon ik mijn RD weer vlug vullen.....

En toch is het zo. Ik heb uren met de verkenner gezocht, nada! Met Spacemonger (een gevisualiseerde verkenner) leverde het zoeken ook niets op. Kort en goed: ik had veel foto's op het bureaublad. In een map gedaan en die toegevoegd aan RD. Met het "slepen"uit RD was de map verdwenen, met inhoud.
"That's the ****h..."

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan