• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

vinkjes en linken met blad 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Claudiavdpot

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Nu het volgende:

Ik heb nu het bestand zoveel mogelijk laten lijken op het bestand wat ik moet maken.
Als je in blad 1 bij onderdeel 1 'twee' aanvinkt, dan moet op blad 2 ook bij 'twee' het worden ingevuld. Doe je ditzelfde maar dan bij onderdeel 2, dan moet dit ook op blad 2 worden ingevuld bij 'twee'. Nu wordt het alleen bij 'een' ingevuld.

Vul je iets in bij vier, dan moet dit ook op blad 2 achter vier komen. Ik vul altijd maar 1 onderdeel per bestand in. Natuurlijk moet het ook kunnen dat je twee en vier aanvinkt.

Zie bestand! Hoop dat het zo duidelijk is wat ik wil.

Groetjes,
Claudia

Bijlagen

Hoeveel topics ga je nog aanmaken over dezelfde vraag?

Als je niet wilt antwoorden hoeft het niet hoor, maar ik kom er gewoon niet uit. Niet iedereen heeft zoveel verstand ervan als jij.

hij zegt niet dat hij niet wil helpen, het is alleen handiger als je alles in 1 topic houdt ;)

Als je niet wilt antwoorden hoeft het niet hoor, maar ik kom er gewoon niet uit. Niet iedereen heeft zoveel verstand ervan als jij.

Het is overzichtelijker om vragen over 1 topic bij elkaar te houden.

Vlamingen zijn in e-mails soms nogal stug.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

LOL

Ik wil en zal zeker antwoorden als ik iets nuttigs te zeggen heb over een topic, maar houd het forum proper :thumb:

Succes.

Ik spreek uit eigen ervaring bij verschillende situaties en ik bedoel niet op dit forum.
Er zit regelmatig een enorm verschil in de toon van e-mails van Nederlanders en Vlamingen zelfs van hetzelfde bedrijf.:cool:

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ik spreek uit eigen ervaring bij verschillende situaties en ik bedoel niet op dit forum.
Er zit regelmatig een enorm verschil in de toon van e-mails van Nederlanders en Vlamingen zelfs van hetzelfde bedrijf.:cool:

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Grappig...wist ik niet! Mail en sms is toch wel eens lastig. Maar hopelijk vind ik zo mijn antwoorden. Zou echt geweldig zijn als het formulier wordt zoals ik hoop. Wou dat ik er wat meer van wist...:confused:

Terugkomend op je vraag.

Bedoel je het zo:
Zodra een vakje is aangevinkt wordt het hoogste getal in blad 2 geplaatst.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Terugkomend op je vraag.

Bedoel je het zo:
Zodra een vakje is aangevinkt wordt het hoogste getal in blad 2 geplaatst.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Nee het gaat er om dat als je 3 vakjes aanvinkt in een onderdeel op blad 1, dit ook in blad 2 gebeurd. Op zich is dit niet zo'n probleem, het grootste probleem is dat je in blad 2 maar 1onderdeel hebt en in blad 1 een hele boel. In blad 1 zal ik altijd maar 1 onderdeel invullen. Welke het ook is dat moet niet uitmaken voor blad 2. Achter een, twee (etc.) in blad twee moet dus komen te staan wat ik in blad 1 achter een, twee (etc.) invul. (ongeacht het onderdeel). Ik hoop dat het zo duidelijker is.

In de nieuwe versie maakt het niet uit in welk onderdeel een waarde wordt aangevinkt. In Blad2 verschijnt de bijgehorende waarde.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
In de nieuwe versie maakt het niet uit in welk onderdeel een waarde wordt aangevinkt. In Blad2 verschijnt de bijgehorende waarde.

Met vriendelijke groet,

Roncancio
Volgens mij heb je hetzelfde bestand als net bijgevoegd, want hij pakt weer alleen de hoogste waarde en niet alle vinkjes van een onderdeel in blad 1.;)

Volgens mij heb je hetzelfde bestand als net bijgevoegd, want hij pakt weer alleen de hoogste waarde en niet alle vinkjes van een onderdeel in blad 1.;)

Dit is volgens mij het juiste bestand.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Laatst bewerkt:
Claudia, ik lees je vraag nu pas, maar iets is me niet duidelijk.
Als op blad1 zowel bij onderdeel 1 als onderdeel 2 een vinkje naast "een" wordt geplaatst,
wat moet er dan op blad2 naast "een" komen te staan?

Als op blad1 zowel bij onderdeel 1 als onderdeel 2 een vinkje naast "een" wordt geplaatst,

Zie #12:
In blad 1 zal ik altijd maar 1 onderdeel invullen.

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Ik vink niet meerdere onderdelen tegelijk aan. Ik heb nu al een oplossing gekregen, dus kan weer verder. Toch bedankt!

Ik vink niet meerdere onderdelen tegelijk aan. Ik heb nu al een oplossing gekregen, dus kan weer verder. Toch bedankt!

Ik zou wel een slag om de arm houden als ik jou was.:thumb:
Eerst maar kijken of het echt een oplossing is.:cool:

Met vriendelijke groet,

Roncancio

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan