Zit zonder geluid na formateren kan iemand me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nou ja het gekke is dat daar update staat.

terwijl er normaal gesproken toch het hele bestand zou moeten staan.

maar over bedtijd gesproken!!!ja

ok truste.. ik hoop dat jullie me morgen verder kunnen helpen.. :thumb:

als ik het open krijg ik data sheets met alleen maar tekst geen software download
tog bedankt dat je nog ff heb gezocht voor mij

Heeey ik heb via de link van pasja tog via de backup server gedownload en het software geinstalleerd ik hoor nu alleen met windows geluiden en verder nx van muziek of wat dan ook kan iemand mij vertellen waar dat aan ligt zodat ik het weer goed kan instellen

Ben ik weer. Heb je wel de nieuwste drivers geinstaleerd.

@Frank

Zijn die driver op je link de nieuwste?

Dat weet ik niet koos waar zou ik dat kunnen zien dan ? op de eerste pagina van mijn vraag staat die link van pasja als jij is ff zou kunnen kijken voor mij of dat de nieuwste is want ik heb daar verder geen verstand van en zou niet weten hoe ik dat zou kunnen zien

Koos ik kom via google op een andere pagina terecht van opendrivers.com en inplaats van versie

Backup Driver Download Realtek ALC650/ALC655 AC97 Audio Driver A3.52 Win98/Me/2000/XP

kom ik deze tegen.. zou dit dan wel de goeie zijn voor mij ?

Backup Driver Download Realtek ALC658/ALC850 AC'97 Audio CODECs Driver A3.54

Mja dat is geen 650 die ik moet hebben dus zal niet de juiste zijn stomme vraag..

koos het is me al gelukt tog heel erg bedankt voor je inzet
en pasja en frank natuurlijk ook zonder jullie was het met ook niet gelukt heel erg bedankt gasten :thumb: klinkt meschien raar maar heb in het eerst in 3 jaar weer geluid op me pc haha nooit egt de moeite voor genomen het tefixen

Laatst bewerkt door een moderator:
nu ben ik ook nieuwsgierig.:rolleyes::rolleyes:

btw het is nu pas voor eerst dat ik een melding krijg dat er in dit topic gereageerd is

Het berichtvan Outlook stond bij mij op 14.57 en ik las het dus rond 15.20 uur (ik kom net thuis).
Goed, nu weet dus iedereen wat ik als 1e doe als ik thuiskom.....................

Enne, idd. ja................... ;) ;)

Correct. (Als niet verenigingslid kan ik geen berichten versturen)

[Off topic]Het gaat mij niet om het geld, het is meer een principekwestie. Jaren en jaren geleden heeft een aantal mensen deze discussie gevoerd (op een integere wijze in de memberschat of zo) en ik vond en vind dat ik niet wil betalen voor het feit dat ik anderen probeer te helpen.
Ik vond en vind dat het bestuur ergens bij de Helpmij in een gereserveerd hoekje de optie moet vermelden om mensen die geholpen zijn, in staat te stellen een kleine donatie te doen.
Wellicht sta je dan als vereniging verbaasd over wat er binnenkomt en kun je stoppen met het m.i. ietwat tegendraadse principe dat je degenen die helpen vraagt om te betalen voor hen die ze gaan helpen. Ik bleef en blijf dat ietwat "krom" vinden.
Da's de enige, maar dan ook echt enige reden dat ik nooit lid ben geworden of een donatie heb gedaan. [end off topic]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan