Zit zonder geluid na formateren kan iemand me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
sorry nie gezien ik lees het nu pas als ik op de klik en dan de link krijg moet ik daar in die balk dan mijn product naam in typen of Realtek ALC650 @ Intel 82801DB ICH4 - AC'97 Audio Controller [B-0] PCI

Geen van beide, gewoon naar beneden scrollen en daar staat de download reeds gereed.
Klik op het witte pijltje in het groene vlak (mits jouw Windows daarbij staat natuurlijk)

en frank de link die ik van jou kreeg staat alleen boven aan de pagina een update voor realtek AC'97 is dat de goeie download voor me geluid weer aan de praat tekrijgen ?

ok pasja ik heb het gevonden en als ik naar de volgende pagina ga staat er :

Official Driver Download Realtek ALC650/ALC655 AC97 Audio Driver A3.52 Win98/Me/2000/XP

Backup Driver Download Realtek ALC650/ALC655 AC97 Audio Driver A3.52 Win98/Me/2000/XP

met elk daar onder 3 links welke moet ik hebben

hij vind in ieder geval bij de oficieele driver download bij geen van de 3 links de server

ben nu bezig met een download van de back up servers dus deze zou het moeten doen als hij geinstalleert is ik zal hem zo gelijk uitproberen en hoop dat het de goeie is
ik stel jullie hulp zeer op prijs super bedankt alvast :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Dam, ik had link niet doorgeklikt, ik zoek even naar een andere site.

is de download van de back up server niet goed dan ? anders klik ik hem nu weg en probeer ik je nieuwe link

ok de download is nu al klaar gaat wel super snel zeg kga hem nu instaleren

ik moet een tekstbericht via sms sturen voor een activerende code tekrijgen klopt dat

??? Vraagt die site dat of de driver? (in ieder geval NIET doen)

Allemachtig, ik heb AC drivers linkjes al tig keer geplaatst, dis is de eerste keer dat ik gezeur tegenkom.

Laatst bewerkt:
Heb net 3 smsjes van 1,50 moete sturen en krijg nu een code ik voer hem in en de code blijft ongeldig tezijn...

de site
heb je geen andere link voor mij dit word nx denk ik..
ze hebben ook die zelfde activerings code nodig bij het downloade van de driver

Sorry had het telaat gelezen.. ik kan nu niet verdet met die eene download zonder de code heb je niet een andere link waar ik zonder tebetalen wel kan downloade en gratis kan installeren

toch niet een optie om naar mijn link te gaan??
om in ieder geval op de HP site te zoeken?

Mocht dat niet lukken, dan zoek ik morgen verder voor je. Het is nu kinderbedtijd en omdat ik 9 ben ( ;) ), moet ik nu naar bed.

Haha ok in ieder geval bedankt he trusten

frank ik zit nu op de link van jou waar moet ik wat in typen ?

ik kan nu alleen een update vinden maar weet niet zeker of dat het juiste is voor een update heb je meestal tog al een basis nodig ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan