connectie met het internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jongejonge

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
mijn pc verliest soms connectie met het internet, flusht dan niet de IP table waardoor ik niet meer kan connecten en steeds moet rebooten.
Geen idee hoe het kan..

Weet iemand waar het aan kan liggen?:(

- Vista Home premium
- Acer Aspire 5720G
- Acer Enet management als tool

mijn pc verliest soms connectie met het internet, flusht dan niet de IP table waardoor ik niet meer kan connecten en steeds moet rebooten.
Geen idee hoe het kan..

Weet iemand waar het aan kan liggen?:(

- Vista Home premium
- Acer Aspire 5720G
- Acer Enet management als tool

is het draadloos netwerk?
En is het de modem/router die je moet rebooten of de pc/laptop?

je kan misschien eens proberen de drivers up te daten van de netwerkkaart

het is idd een draadloos netwerk..heb al een driver update gedaan....het is de laptop die ik steeds moet rebooten..het zou gewoon moete werken..nog iemaND wat info voor me?:confused:

Laatst bewerkt:
je zou de firmware kunnen updaten van de draadloze modem/router

ben je ook niet te ver verwijdert van je draadloos netwerk?

nee ben niet te ver verwijderd..zit in een straal van 15 meter :s
hoe kom ik dan aan de firmware software? kan ik die van de website halen?...ik kijk anders wel ff google...maar een alternatief is welkom

thnx

wel als je me de volledige naam van je router/modem geeft wil ik dat wel even voor je opzoeken :thumb: (dus naam en type hé)
dan moet je die bestanden uploaden naar je modem/router

ik heb ook echt het type speedtouch nodig want op het eerste zicht zijn er daar meerdere van...

Ook zou ik eens op het internet proberen te gaan zonder die acer toolbar(dus gewoon uitschakelen) bij mij is dat ook al lang gedaan, want die toolbar blokkeerd ook nogal regelmatig bij mij :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan