opslaan in windows vista word geblokeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

sneyers5

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2008
Ik heb windows vista en weneer ik iets wil opslaan of openen dan opent er zich windows verkkener zoals gewoonlijk maar dan blijft die vastzitten.
Dan staat er ''reageert niet'' in de window.

kan iemand mijn helpen,

grtjes sneyers.

Welkom bij de Helpmij!

Jij denkt dat de lezers allemaal helderziende zijn?

Welkom bij de Helpmij!

Jij denkt dat de lezers allemaal helderziende zijn?

bwa ik denk dat hij gewoon wil zeggen dat de windows verkenner niet meer werkt hoor :P

Heb je SP1 al geinstalleerd?

een systeemherstelpunt geprobeerd?

Jelpot, jij snapt de moraal van mijn vraag kennelijk niet. Daarom kom je ook met een paar oplossingen die heel goed zouden kunnen, maar mogelijk ook niet (nodig zijn).

Pas als we véél informatie krijgen kun je een gerichte en (mogelijk) direct goede oplossing bieden.

Jelpot, jij snapt de moraal van mijn vraag kennelijk niet. Daarom kom je ook met een paar oplossingen die heel goed zouden kunnen, maar mogelijk ook niet (nodig zijn).

Pas als we véél informatie krijgen kun je een gerichte en (mogelijk) direct goede oplossing bieden.

jij vind dat de hij gewoon meer info moet geven?

Wat TS allemaal gedaan heeft vóórdat het probleem zich manifesteerde is idd. wel handig om te weten. Of mogelijk is de installatie vers en doet het systeem dit vanaf de installatie. Alleen al het antwoord op deze 2 vragen zou al in een bepaalde richting kunnen wijzen. Da's voor iedereen die mee wil denken veel gemakkelijker om een gerichte oplossing aan te dragen.

De kreet: "M'n auto doet 't niet", "wat nu"?, dáár kan een automonteur ook niet veel mee. Waar de monteur wél wat mee kan is als de eigenaar erbij zou vertellen dat hij zijn dim- en mistlichten de hele nacht heeft laten aanstaan. Ik denk dat die monteur zonder de auto te zien, dan gelijk weet wat er mis is................

Wat TS allemaal gedaan heeft vóórdat het probleem zich manifesteerde is idd. wel handig om te weten. Of mogelijk is de installatie vers en doet het systeem dit vanaf de installatie. Alleen al het antwoord op deze 2 vragen zou al in een bepaalde richting kunnen wijzen. Da's voor iedereen die mee wil denken veel gemakkelijker om een gerichte oplossing aan te dragen.

De kreet: "M'n auto doet 't niet", "wat nu"?, dáár kan een automonteur ook niet veel mee. Waar de monteur wél wat mee kan is als de eigenaar erbij zou vertellen dat hij zijn dim- en mistlichten de hele nacht heeft laten aanstaan. Ik denk dat die monteur zonder de auto te zien, dan gelijk weet wat er mis is................

ja ok daar heb je wel gelijk ik...
en goed voorbeeld van die auto :P

maar het is zo--> ik heb het ook al voorgehad dat mijn windows verkenner helemaal niet meer werkte, ik zou niet weten hoe het kwam maar het werd altijd erger tot ik bij de herstart ineens niets meer kon doen en de verkenner om de 3 seconden werd heropgestart.

Systeemherstel was toen geen oplossing voor mij dus...:confused:

bwa ik denk dat hij gewoon wil zeggen dat de windows verkenner niet meer werkt hoor :P

Heb je SP1 al geinstalleerd?

een systeemherstelpunt geprobeerd?

jah heb ik gedaan:systeemherstel 400 fouten maar ik heb ze al allemaal gerepareerd en het probleem blijft en SP1 heb ik geinstaleerd

ja systeemherstel geeft niet aan hoeveel fouten er zijn :P

ik vraag mij af waar je dat dan gezien hebt.
Met systeemherstel kan je je systeeminstellingen terugbrengen naar een datum wanneer je pc nog wel goed werkt.

Dat heeft geen invloed op je bestanden, dus je geraakt echt niets kwijt.

systeemherstel kan je gemakkelijk bereiken via het configuratiescherm of het snelst vind ik gewoon rstrui.exe intypen in het tekstvak wanneer je op start hebt geklikt en op enter tikken.

Dan komt er een wizard open en moet je deze gewoon volgen. dan kies je een datum wanneer je pc nog wel goed werkte

jah oké bedank ik ben bezing met een systeemhestel.

bedankt mischien heb ik erna nog wel wat hulp nodig.

grtjes sneyers

wanneer je bij jou niets kan opslaan maar je toch probeert, komt er dan de melding windows verkenner werkt niet meer of krijg je een andere melding?

plaats dan ook eens een screenshot aub :thumb:

nee, er komt geen foutmelding maar windows verkkener loopt gewoon vast wanner ik hem opstart van een ander programma bv. als ik in kladblok iets wil opslaan dan komt er zo'n scherm op te slaan dan loopt die vast.

helemaal zonder resultaat?
heb je dat probleem trouwens ook met office 2007?

jah ik heb problemen met alle programma's problemen met het opslaan.

en nu heb ik nog een apphang B1 ik weet niet hoe ik daaraan kom.

jah ik heb problemen met alle programma's problemen met het opslaan.
en nu heb ik nog een apphang B1 ik weet niet hoe ik daaraan kom.
En maar eigenwijs blijven? Je hebt nog geen letter geschreven over het ontstaan van het probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan