PS2 met Chip speelt geen DVD's af

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lord Voldemort

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2004
Hallo allen,

Ik heb al zo lang gezocht met google, maar niks kunnen vinden... dus nu vraag ik het hier maar.
Even een samenvatting;
Ik heb via marktplaats een PS2 gekocht waar een chip in zit zodat je gekopieerde games kan spelen, dat leek me handig aangezien ik weinig geld heb om steeds nieuwe games te kunnen kopen.
De verkoper had de PS2 een tijd daarvoor geruild met een ander persoon.
Nou is het zo dat de PS2 gewoon originele PS2 games afspeelt, maar ook gekopieerde PSX games, maar zodra ik er een gekopieerde PS2 game in stop geeft hij aan dat er geen CD in zit of dat hij de data niet kan lezen.
Toch moet er een manier zijn om de kopieën te laten werken, de verkoper was het een keer gelukt, hij had niet aan de vorige eigenaar gevraagd hoe het moet though... :confused:

Goed, ik heb de PS2 opgemaakt om te controleren of alles nog in orde was en alle draadjes zaten nog goed, het is trouwens een DUO2 chip.

Anyway, sorry voor het onsamenhangende verhaal :) ik wil gewoon graag dat ik de gekopieerde games kan spelen, het moet kunnen! Maar hoe? :(

wat ik er van weet is dat als er echt een chip in zou zitten zou die de games moeten draaien.
denk eerder dat er helemaal geen chip in zit maar misschien en ik zeg misschien wat draadjes gesoldeerd die misschien los zijn gekomen.
ik heb zelf me xbox 360 verbouwed en dat ding slik alles wat ik er in gooi.
kijk maar eerst in je ps2 om te zien dat je niet bent belazerd,

wat ik er van weet is dat als er echt een chip in zou zitten zou die de games moeten draaien.
denk eerder dat er helemaal geen chip in zit maar misschien en ik zeg misschien wat draadjes gesoldeerd die misschien los zijn gekomen.
ik heb zelf me xbox 360 verbouwed en dat ding slik alles wat ik er in gooi.
kijk maar eerst in je ps2 om te zien dat je niet bent belazerd,

Ik zei al dat ik de boel al had gecontroleerd en alle draadjes zaten nog goed. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan