Sweex Kb030us Keyboard

• Onderwerp starter Onderwerp starter RHPJS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RHPJS

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Beste forum-leden,

Na Windows opnieuw te hebben geïnstalleerd (Windows 2000), heb ik mijn driver niet geïnstalleerd van desbetreffend toetsenbord.
Nou vraag ik mij het volgende af: De toetsen als, Back, Forward, Stop, Search, Web/Home, Mail, My computer, Calculator, Power, Sleep, Wake Up doen het wel.
Nou doen eigenlijk alleen de toetsen Media, Previous, Stop, Play/Pause, en Next het niet.
Dat, terwijl de knoppen -Volume en + Volume en Mute het dan wel weer doen.
Moet ik daar dan speciaal voor de driver voor installeren?

Laatst bewerkt:
Beste forum-leden,

Na Windows opnieuw te hebben geïnstalleerd (Windows 2000), heb ik mijn driver niet geïnstalleerd van desbetreffend toetsenbord.
Nou vraag ik mij het volgende af: De toetsen als, Back, Forward, Stop, Search, Web/Home, Mail, My computer, Calculator, Power, Sleep, Wake Up doen het wel.
Nou doen eigenlijk alleen de toetsen Media, Previous, Stop, Play/Pause, en Next het niet.
Dat, terwijl de knoppen -Volume en + Volume en Mute het dan wel weer doen.
Moet ik daar dan speciaal voor de driver voor installeren?

Normaal gesproken zit daarvoor een CDtje bij je toetsenbord als je hem koop maar je kan ook even op de Sweex site kijken.

Zo te zien niet te krijgen op hun site:

http://www.sweex.nl/producten.php?sectie=&subsectie=&item=55&artikel=706&detail=d

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het meedenken.
Het is al opgelost:
Had geen nog geen Media Player geïnstalleerd, dus na de installatie van Windows Media Player 9, deden de overige knoppen het ook;)

Opgelost: vanaf Windows 2000 geen extra driver nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan