Richard122
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 jun 2008
Hallo, ik had problemen met mijn draadloos internet, dus deed ik de draad tussen de router en de computer. Ik ontving wel internet, maar hji kon Google niet laden en de andere sites dus ook niet(net als toen met de draadloze verbinding). Dus ik stak een andere USB-adapter(internetontvanger) in de computer, terwijl de draad nog tussen de computer en de router zat, maar dat zou eigenijk niks uit moeten maken, want dat doe ik weleens vaker, maar dan wel met een andere USB-adapter, deze was van KPN, en de normale van @Home, maar dan nog moet het niks uitmaken. Maar toen sloot de computer zichzelf in een keer af, en hij starte weer opnieuw op, nou ja, hij liet het scherm zein, waarop staat ''Packard Bel''en daarna kwam er zwart beeld net als altijd, maar dat ging niet weg(en dat is normaal niet
). Wat is er gebeurd? Dat ik die USB-adapter erin heb gedaan kan er toch niks mee te maken hebben? En ik heb hem er ook weer uitgehaald, maar dat lukte ook niet. Daarna heb ik hem er weer ingedaan, eruit gehaald, enz. Ik heb ook de CD die in de computer zat eruit gehaald, ik heb zelfs gekeken of het aan de monitor lag. Wat kan ik doen?