Bittorrent

Status
Niet open voor verdere reacties.

masteredjuh

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2007
Heey

Ik heb pas op mijn eigen pc Bittorrent geinstalleerd om games en films te kunnen downloaden.
Alleen nu is mijn probleem het gaat heel traag soms duurt het 3 of 4 dagen en soms staat er dat het 1 week duurt terwijl bij mijn broer op de computer na 1 dag al klaar is.
Dus mijn vraag is kan het misschien versnelt worden of een andere manier waardoor ik die eerder binnen krijg???

Alvast Bedankt:thumb:

Heey

Ik heb pas op mijn eigen pc Bittorrent geinstalleerd om games en films te kunnen downloaden.
Alleen nu is mijn probleem het gaat heel traag soms duurt het 3 of 4 dagen en soms staat er dat het 1 week duurt terwijl bij mijn broer op de computer na 1 dag al klaar is.
Dus mijn vraag is kan het misschien versnelt worden of een andere manier waardoor ik die eerder binnen krijg???

Alvast Bedankt:thumb:

Het ligt eraan wat je download. Het is meestal slim om een download met veel leechers en SEEDERS aan te klikken, omdat hier veel mensen bij gebaat zijn, en je het dan snel binnen krijgt.:thumb:

Aanvulling: er moet minstens één Seeder zijn, anders blijft je download op enig moment hangen en kun je wachten tot sint juttemis.

Een Seeder is iemand die het hele bestand / bestanden heeft.

Je kunt dus wel 1.000.000 leechers hebben die een gedeelte van de download bezitten en delen, maar als er niet 1 seeder is, dan zit je over 50 jaar nog te wachten op de laatste tig-procenten.

Aanvulling: er moet minstens één Seeder zijn, anders blijft je download op enig moment hangen en kun je wachten tot sint juttemis.

Een Seeder is iemand die het hele bestand / bestanden heeft.

Je kunt dus wel 1.000.000 leechers hebben die een gedeelte van de download bezitten en delen, maar als er niet 1 seeder is, dan zit je over 50 jaar nog te wachten op de laatste tig-procenten.

Daar heeft hij helemaal gelijk in, maar als je 1.000.000 leechers heeft, blijven er vast wel 20 daarvan met hun download als seeder staat.

Maar idd SEEDERS zijn het belangrijkste, had ik moeten vertellen:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan