Windows XP/OS X herkennen Lacie schijf niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

vinzk

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2007
Ik heb ongeveer een jaar geleden een Lacie externe hdd gekocht. Ik gebruik hem op OS X en Windows. Maar ik trek het usb stekkertje altijd gewoon uit de computer....:( Nu doet hij het dus niet meer.... os x herkent hem niet, en windows ook niet. :confused:
Help mij!
Alvast bedankt!

vinzk

Heb je weer iets bijgeleerd;)

Al op een andere computer geprobeerd?

Kan ie de schijf wel herkennen als usbapparaat? (dat ie het usbapparaat wel herkent maar dus niet de schijf laat zien in explorer)

Heb je weer iets bijgeleerd;)

Al op een andere computer geprobeerd?

Kan ie de schijf wel herkennen als usbapparaat? (dat ie het usbapparaat wel herkent maar dus niet de schijf laat zien in explorer)

Ja, ik heb het al op een andere computer geprobeerd.

Ik gebruik een Macbook Pro, met Parallels Desktop Windows XP, en dan kan ik zeg maar een usb-apparaat toevoegen aan het virtuele systeem. Daar staat dan: "Lacie Harddrive USB" dus ik klik op toevoegen, maar hij ziet niks. Ook niet als ik naar schijfbeheer ga. Ik hoor alleen maar zo'n windows geluidje dat er iets is aangesloten, maar dan houdt het op :confused:...

Maar dat windowsgeluidje is daadwerkelijk datgene dat wil zeggen dat verbinding met het apparaat is gelukt? Of is het datgene dat wil zeggen dat het apparaat niet wordt herkend?

Maar dat windowsgeluidje is daadwerkelijk datgene dat wil zeggen dat verbinding met het apparaat is gelukt? Of is het datgene dat wil zeggen dat het apparaat niet wordt herkend?

Uhh.. het is gewoon zo'n geluidje als je iets aansluit, bijv. een printer die al geïnstalleerd is... Maar dan ziet hij hem niet bij deze computer en ook niet bij schijfbeheer...

Normaal gezien wel in apparaatbeheer dan. Vind je hem daar?

Normaal gezien wel in apparaatbeheer dan. Vind je hem daar?

Nee, daar ziet hij hem ook niet...
Nu doet-ie ook het windows geluidje niet meer als ik hem aansluit. :confused::mad:

It's getting worse and worse...

Wtf?

OMG, dit ding spoort echt voor geen meter... opeens doet dat takkeding het weer...
Ik dank de Heer dat het ding het weer doet :rolleyes: Het is een mirakel! :shocked:
Sorry dat ik deze vraag heb geplaatst terwijl het zo weer opgelost was :o
Nog bedankt!

vinzk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan