Iphone vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Iphone vragen (nieuwe vraag sinds dinsdag 11 maart)

Halle iedereen:D

Hoe zit dat nou precies met de Iphone:D Is hij al in Nederland te krijgen? en zo niet kan je hem dan uit Amerika laten overvliegen. Ik heb gezien dat hij in Amirika voor maar 399 dollar te koop is. Dus ongeveer 270 euro. Maar kan je dan wel bellen en smsen hoe zit dat met een abonnement enzo? Of kan je ook alleen een Iphone kopen zonder abbonement en dan hem simlockvrij maken met Ziphone?
Ik zal zelf nog wat zoeken op het internet. Maar als jullie er nu al meer over weten zou ik het graag horen:D

Alvast BEDANKT!!!!:)

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk vindt je aardig wat antwoorden op deze site.

Waarschijnlijk vindt je aardig wat antwoorden op deze site.

Oké ik heb gekeken. En volgens die site is het het goedkoopst om de Iphone in amerika te kopen. Maar dan zit je toch nog vast aan een abonnement? En als je hem zonder abonnement koopt is hij 700 euro. Maar als je zonder koopt is hij 270 euro en dan kan je hem wel simlock vrij maken maar dan zit je toch nog steeds vast aan dat abonnement? Want als je hem simlock vrij maakt kan je dan ook een prepaid simkaart? of alleen een ander abonnement?
Ik snap er veel van:P

Heb je deze pagina al gelezen?

neee die had ik nog niet gezien.. Ik snap het nu al wat beter maar nog 1 dinngetje niet. er staat dit:

Wat gebeurt er eigenlijk als je een andere simcard in de iPhone stopt? We probeerden het uit met simkaarten van AH Mobiel, Telfort en T-Mobile en kregen bij alledrie de melding: ‘Incompatible SIM’. Je kunt de iPhone dan alleen gebruiken als multimedia- en als internetapparaat via Wi-Fi

Maar ik kan niet helemaal vinden of dat nou na of voor het simlock vrij maken van je Iphone is.
Want zou je anders een Iphone in amerika kunnen kopen zonder simkaart en zonder simlockvrij voor $399. En dan na het simlock vrij maken van je Iphone bijvoorbeeld een T-mobile Prepaid simkaart erin kunnen stoppen?

Die "test" die ze hebben gedaan met verschillende Simkaarten is met een simlock op de iPhone. Uiteraard wanneer je hem unlocked kun je elk type sim gebruiken.

Het fijne weet ik er ook allemaal niet vanaf, ik weet wel dat het mogelijk is met een t-mobile kaart daar ben ik namelijk ergens op het internet een afbeelding van tegengekomen.

ik heb nog 1 klein vraagje over de iphone
Er zijn 3 soorten "Wireless data"
Wi-Fi (802.11b/g)
EDGE
Bluetooth 2.0+EDR
Wi-Fi en buetooth zijn gratis. Maar hoe zit dat met EDGE? Moet je daar voor betalen? Of gaat dat via de provider van je abbonement? en Wi-fi is dan niet overal beschikbaar omdat je dan op de internet verbinden ergens moet zitten. dus dat zou voornamelijk thuis zijn. en bluetooth is logies. daar heb ik geen vragen over. Maar EDGE is dat dan internet dat je overal heb alleen moet je daar voor betalen?

Je kan gewoon een iPhone uit Amerika halen, heb ik ook gedaan. Je kunt 'm dan gewoon unlocken en activeren met Ziphone en/of iJailbreak, iPwn of weet ik veel wat. Er is meer dan genoeg op dit gebied. In Amerika koop je 'm gewoon zonder abonoment ;)

hoi,

als je via safari op internet gaat (of op youtube gaat), is dat allemaal gratis??? want ik zit nu wel op internet met mn Iphone maar weet nou niet of het geld kost. Hij gaat toch via
3G of wi-fi??

help me:thumb:

3G kan je onmogelijk al hebben...

Je zit via WIFI of via EDGE/GPRS de laatste kost geld

3G kan je onmogelijk al hebben...

Je zit via WIFI of via EDGE/GPRS de laatste kost geld

ik las op internet iets over 3G, zal wel zo'n verkoopleugen zijn:P maar als ik nu door het dorp fiets met internet aan, hoe werkt dat precies? kan je me er iets meer over uitleggen?

De iPhone welke 3G ondersteunt komt op 11 Juli uit. Daarom lees je er zo veel over.
Voor hoeveel heb je die van jou gekocht dan? en dacht je dat het een 3G was?

Zolang jij niet verbonden bent met een Accesspoint internet je via je GPRS, dat kost dus geld

als ik dus op school ben, en die heeft bijv. WIFI, zoekt de Iphone dan automatisch een accespoint?? of moet dat handmatig? zoja handmatig, hoe moet dat dan??

Nogmaals: Voor meer specifieke vragen kun je beter naar dat andere forum gaan.
Daar weten ze er vast meer van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan