Acer of Asus

Status
Niet open voor verdere reacties.

ExcelNoob

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
Beste mede-forummers,

De afgelopen tijd heb ik op dit forum veel gelezen over de aanschaf van nieuwe laptops. Dit heeft mij eigenlijk een beetje verleidt tot het kopen van een nieuwe laptop. Ik heb mijn keus beperkt tot twee laptops. Welke van de twee vinden jullie beter?

De Acer Aspire of de Asus

Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Grtz

De ASUS heeft een snellere processor en een grotere scherm:) Alleen heeft hij geen Bluray mogelijkheden denk ik zo

Ik zou voor de ASUS gaan.
Snellere processor Intel Core 2 Duo T8300 i.p.v. Intel Core 2 Duo T8100 bij de Acer
Groter scherm
Goedkoper.

Minpuntjes zijn het grafisch geheugen van de ASUS t.o.v. de Acer en geen Blu ray mogelijkheden

[edit] te laat wufu was me voor [/edit]

Laatst bewerkt:
Beste mede-forummers,

De afgelopen tijd heb ik op dit forum veel gelezen over de aanschaf van nieuwe laptops. Dit heeft mij eigenlijk een beetje verleidt tot het kopen van een nieuwe laptop. Ik heb mijn keus beperkt tot twee laptops. Welke van de twee vinden jullie beter?

Grtz

Dan zou je ook moeten weten, dat men de voorkeur geeft aan Asus

Dan zou je ook moeten weten, dat men de voorkeur geeft aan Asus

Dat is zo, alleen heb ik zelf goede ervaringen met Acer en heeft deze Acer Blu-Ray en beter grafisch geheugen. Maar omdat men hier Asus zo aanprijst heb ik deze vraag toch gesteld.

Beste mede-forummers,

Grtz

Asus heeft over het algemeen betere reviews (kieskeurig)
Acer heeft ook een beetje een "plastic feel", Asus heeft een betere behuizing.

Grtz.

Je moet ook een beetje kijken wat je met de laptop wilt gaan doen.
Als je denkt Blu Ray nooit te gaan gebruiken en nooit zware grafische applicaties draait of spellen gaat spelen, moet je dit meenemen in de keuze.

Misschien bestaan ze al, maar anders zullen er waarschijnlijk in de toekomst wel externe Blu Ray stations op de markt komen.

Als je denkt Blu Ray nooit te gaan gebruiken en nooit zware grafische applicaties draait of spellen gaat spelen, moet je dit meenemen in de keuze.

Misschien bestaan ze al, maar anders zullen er waarschijnlijk in de toekomst wel externe Blu Ray stations op de markt komen.

Ik wil kunnen gamen, websites ontwikkelen, bijbehorende programma's normaal naast elkaar kunnen draaien, en de normale dagelijkse dingen doen.

Laatst bewerkt:
Ik wil kunnen gamen, websites ontwikkelen, bijbehorende programma's normaal naast elkaar kunnen draaien, en de normale dagelijkse dingen doen.
Dit alles is goed te doen met de ASUS.
Tenzij je de allerzwaarste spellen wilt gaan spelen, maar dan vraag ik me af of je dit op een laptop wilt gaan doen.

Dit alles is goed te doen met de ASUS.
Tenzij je de allerzwaarste spellen wilt gaan spelen, maar dan vraag ik me af of je dit op een laptop wilt gaan doen.

Liefst wel, omdat ik mijn werkplek nogal eens verplaats. Bij vrienden gamen etc. :D

Toch voor de Asus

Ik ben eruit! Ik ga voor de Asus. Bedankt voor jullie reacties en nuttige opmerkingen!

Greetz!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan