NielsDesmet
Gebruiker
- Lid geworden
- 19 mei 2008
Soms als ik op het internet zoek naar informatie over bepaalde sites (ik zeg niet welke), kom ik op een forum terecht met allemaal boze berichten en screenshots dat hij virussen, adware, spyware en andere brol dropt. Op de screenshots zie je een internetbrowser die op de site staat, tesamen met allemaal adware-windowtjes. Of een taskmanager screen met allemaal dubieuze processen.
Hoewel, ik heb veel van die sites al bezocht en merk niets maar dan ook niets van de kenmerken. Ik heb al gescand met Avira Antivir, Ad-Aware en Spysweeper maar ze vinden allemaal niets. Blijkbaar ben ik dus (gelukkig) niet geïnfecteerd.
Maar eigenlijk vind ik het een beetje vreemd dat iedereen die virussen krijgt, behalve ik! Hoe komt dat?
Hoewel, ik heb veel van die sites al bezocht en merk niets maar dan ook niets van de kenmerken. Ik heb al gescand met Avira Antivir, Ad-Aware en Spysweeper maar ze vinden allemaal niets. Blijkbaar ben ik dus (gelukkig) niet geïnfecteerd.
Maar eigenlijk vind ik het een beetje vreemd dat iedereen die virussen krijgt, behalve ik! Hoe komt dat?