Mening bestelde pc incl. kosten

Status
Niet open voor verdere reacties.

twancroonen

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Hier de uitgebreide specs, incl. kosten

CPUs Socket 775 Core 2 Quad
Intel® Core™ 2 Quad Q6600
€ 169,-

Monitoren LCD 19 inch -
Samsung SyncMaster 932GW 2ms
€ 219,-

Voedingen tot 600 Watt -
Tagan TG500-BZ PipeRock 500W
€ 99,-

Behuizingen Midi Tower -
Apevia X-Cruiser
€ 79,-

Cardreaders - -
CardReader intern 54-in-1
€ 9,-

DVD-reWriters Serial-ATA -
Sony NEC Optiarc AD-7200S
€ 19,90

Case Modding - Koelers
Scythe BlueLED
€ 10,90

Toetsenborden - -
Trust DS-4700R WL Laser MediaPlayer Deskset(incl muis)
€ 35,-

Moederborden Socket 775 -
Asus P5K-V
€ 99,-

Geluid - Speakers
Sweex USB Speaker Set
€ 12,50

Harddisks 3,5 inch SATA -
Samsung SpinPoint F1 750gb
€ 85,-

Geheugen DDR2-800 -
Kingston HyperX 4 GB DDR2-800 Kit
€ 79,-

Grafische kaart
XFX 9800GTX XXX 740M
€ 249,-

Totaal bedrag
€ 1165

Zet hem dan onder je profiel bij systeem, kan iedereen die dat wil jouw een berichtje sturen dat ze het mooi vinden.

Zet hem dan onder je profiel bij systeem, kan iedereen die dat wil jouw een berichtje sturen dat ze het mooi vinden.

nee, ik wil gewoon mening van andere horen. en als jij niet wilt dat andere mijn nieuwe pc beroordelen ga je lekker op een ander topic zitten huilen.

1waarom de keus van een q6600? je kon beter een E8400 nemen (tenzij je NIET gaat gamen)
2 de keuze van de voeding vin ik ook niet helemaal top... 500 watt voor 100 euro.. je kan van het zelfde merk ook een 750 watt voeding kopen voor 5 a 10 euro meer...
3 een p5k-v kan je geen sli op draaien (mocht je dat later nodig hebben) en ondersteund geen pci-e x16 2.0 dus er gaat een hoop van de snelheid van de 9800gtx af...

dat was het enigste wat ik er aan kon opmerken

1waarom de keus van een q6600? je kon beter een E8400 nemen (tenzij je NIET gaat gamen)
2 de keuze van de voeding vin ik ook niet helemaal top... 500 watt voor 100 euro.. je kan van het zelfde merk ook een 750 watt voeding kopen voor 5 a 10 euro meer...
3 een p5k-v kan je geen sli op draaien (mocht je dat later nodig hebben) en ondersteund geen pci-e x16 2.0 dus er gaat een hoop van de snelheid van de 9800gtx af...

dat was het enigste wat ik er aan kon opmerken

ik ga onder andere wel gamen jah ik denk dat q6600 wel voldoet, de voeding vind ik goed. sli zou ik toch nooit doen, maar is wel mogelijk op dit moederbord, ben geen diehard gamer, vind wel leuk om dikke spellen te spelen op zijn tijd. zou je dat stukje van pci-e x16 2.0 uitgebreider toelichten, want ik zie bij moederbordspecs dit staan. dus sli kan wel toch?? alleen is 2.0 noodzakelijk? zoveel scheelt dat toch niet?

zou deze http://www.alternate.nl/html/builde...64&source=builder/listingFrame&source2=needed
of http://www.alternate.nl/html/builde...77&source=builder/listingFrame&source2=needed
of http://www.alternate.nl/html/builde...E0&source=builder/listingFrame&source2=needed
beter zijn????

Asus P5K-V
Retail, FireWire, RAID, Gb-LAN, VGA, Sound, ATX
Intel® G33.
1.333 MHz
2x PCIe x16
onboardSocket 775

bedankt voor je feedback :thumb:

Laatst bewerkt:
Tja..
Ga je € 1.100 besteden aan een systeem, dat is niet mis, neem je er een gammel setje Sweex luidsprekers bij en een Trust toetsenbord en muis.... Daar zou ik nog eens naar kijken.... Als je wilt gamen moet je toch een beetje geluid hebben waardoor je IN de game komt [en de buren er "schande" van blaffen...]

Tja..
Ga je € 1.100 besteden aan een systeem, dat is niet mis, neem je er een gammel setje Sweex luidsprekers bij en een Trust toetsenbord en muis.... Daar zou ik nog eens naar kijken.... Als je wilt gamen moet je toch een beetje geluid hebben waardoor je IN de game komt [en de buren er "schande" van blaffen...]

lol hahah nouw ik vind geluid niet echt belangrijk, dit vind ik goed genoeg en ik denk dat omdat dit laser is het toch wel redelijk zal presteren, toetsenbord en muis zien er goed uit en veel knoppen daarom trust:D

je kan op die p5k van je GEEN SLI DRAAIEN (ff voor de duidelijk heid) hij heeft wel 2x x16 sloten maar die ondersteunen alleen maar crossfire:( en je had beter het bovenste moederbord kunnen nemen die je had gegeven: die msi p7n platinum sli want die is ook een stuk beter als de p5k-v:o

Trust is troep
Veel knoppen, maar gaan ze ook werken? Ik heb 2x iets van Trust gehad en beide keren teruggebracht en geruild voor Logitec spul. Is wat duurder maar het werkt!

Ron

je kan op die p5k van je GEEN SLI DRAAIEN (ff voor de duidelijk heid) hij heeft wel 2x x16 sloten maar die ondersteunen alleen maar crossfire:( en je had beter het bovenste moederbord kunnen nemen die je had gegeven: die msi p7n platinum sli want die is ook een stuk beter als de p5k-v:o

Okee ik snap het. Alleen nog dat 2.0 is dit erg? Dat het er niet op zit. Dat ik dan de 9800 niet optimaal kan benutten? Anders bel ik vanmiddag op en laat ik het moederbord ruilen

als ik jou was geweest zou ik het bordje ruilen (mijn mening) want pci-e 2.0 gaat alles tog eventjes wat sneller en voor die paar euro meer heb je ook HEEL veeel meer:thumb:

als ik jou was geweest zou ik het bordje ruilen (mijn mening) want pci-e 2.0 gaat alles tog eventjes wat sneller en voor die paar euro meer heb je ook HEEL veeel meer:thumb:

thnx voor de tip, kheb de msi besteld :thumb:, op advies van hun heb ik nu ook ander geheugen omgerolen de OCZ 4 GB DDR2-800 Kit schijnt beter te werken met dit type moederbord zeggen hun?? :thumb::thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan