Trojan Horse Downloader.Zlob

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zuaro

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Ik heb een probleem met een trojan, trojan horse downloader.zlob wel te verstaan AVG 8.0 en Kaspersky krijgen hem niet verwijderd en als ik het wel probeer krijg ik binnen 5 seconden een melding dat hij weer meer heeft gevonden. (Heb me computer uitgeschakeld om te voorkomen dat ik zelf meer schade aanricht) Wat moet ik doen? Moet ik een HJT log maken of wat moet ik doen (PC is nog niet zo oud (mei) en wil graag nog een tijdje mee doen).
Spoed gevraagt!

Zuaro

Als je twee AV scanners gebruikt is dat vragen om problemen.
Heb je het bij Kaspersky over de online scanner...dat klopt die verwijderd niets.

Ik heb kaspersky gedownload omdat op FF3 mijn AVG internet security niet werkte... maar welke kan ik dan het best van de 2 verwijderen? kaspersky internet security (geen trial) of AVG 8.0(free)?

En de rest bedankt ik zal het even uitprinten en naar me andere computer gaan. Het virus installeert zich bij mij trouwens in Appdata als ik het goed heb dus: C:/Users/Zuaro/Appdate (ofso).

Laatst bewerkt:
Ok nog even 1 vraagje kan ik trouwens dingen instaleren en verwijderen in beveiligde modus? want ik heb nu namelijk even alles van hierboven op een USB gezet dat scheelt me weer wat internet risco... Iemand tips wat ik beter niet kan doen?

Installeren in de veilige modus zal niet werken voor de meeste programma’s
En wat je op USB gezet hebt is mij niet helemaal duidelijk.

Installeren in de veilige modus zal niet werken voor de meeste programma’s
En wat je op USB gezet hebt is mij niet helemaal duidelijk.

Ik heb even gekeken op de link die je me gaf daar stonden verschillende progamma' s die ik moest hebben daarvan heb ik de setup op een usb gezet zodat ik niet weer helemaal moet gaan zoeken naar alles maar gewoon gelijk kan beginnen.

Maar ik moet dus eerst even alles instaleren en dan naar veilige modus gaan en vanaf daar alles laten scannen?

En nog even over AVG en Kaspersky: Kaspersky is alleen internet security en AVG is alles in 1 als ik het goed heb...

Je werkwijze is goed,
AVG8 werkt echter niet in de veilige modus.
Overigens is internet security (Kaspersky dus bij jou) alles in 1
AVG 8 (free is alleen antivirus en antispyware

Hartelijk bedankt ton voor je hulp ik ga zo eens even alle stappen op me gemakje volgen ik zal even laten weten of het gelukt is!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan