voorjekijker
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 jun 2008
(VOOR DE NIEUWE MENSEN HET IS NG NIET OPGELOST DUS HELP!!)
hallo
ik heb een probleem ik heb sims 2 (en huisdieren) origineel en dat is al heel wat voor mij een origineel spel maar to the point.
ik heb het spel geinstalleerd en dan start ik hem op en dan zegt die stop de juist cd/dvd erin terwijl die erin zit.
(dit is de originele cd)
dit heb ik al geprobeerd:
-ik heb de cd in zowel cd als dvd station gedaan.
-ik heb hem geuninstalled en geinstalleerd.
-ik stop de cd erin om het te installeren dan start het installatie scherm op maar als ik klaar ben en dan krijg je de vraag wil je spelen ja dan krijg ik de vraag of ik de juiste cd erin wil doen...
-een paar NOCD dingen gedraaid.
-pc open gemaakt schoongemaakt kabels aangeduwd.
-andere cd's in mn pc gedaan en die doen het allemaal wel...
de cd van sims is schoon en geen 1 kras en heeft het altijd gedaan.
dus nu vraag ik jullie wat moet ik doen
ik heb het halve internet afgezocht en heb niets kunnen vinden wat mij kon helpen... dus veel plezier met mijn probleempje :thumb:
ik zal nu nog even online blijven dus snel hulp is welkom

edit:
bij deze computer staat dus ook niet dat er een cd inzin van de sims 2/huisdieren.
en de patch die ik heb gedownload werken geen van beide
hallo

ik heb een probleem ik heb sims 2 (en huisdieren) origineel en dat is al heel wat voor mij een origineel spel maar to the point.
ik heb het spel geinstalleerd en dan start ik hem op en dan zegt die stop de juist cd/dvd erin terwijl die erin zit.
(dit is de originele cd)
dit heb ik al geprobeerd:
-ik heb de cd in zowel cd als dvd station gedaan.
-ik heb hem geuninstalled en geinstalleerd.
-ik stop de cd erin om het te installeren dan start het installatie scherm op maar als ik klaar ben en dan krijg je de vraag wil je spelen ja dan krijg ik de vraag of ik de juiste cd erin wil doen...
-een paar NOCD dingen gedraaid.
-pc open gemaakt schoongemaakt kabels aangeduwd.
-andere cd's in mn pc gedaan en die doen het allemaal wel...
de cd van sims is schoon en geen 1 kras en heeft het altijd gedaan.
dus nu vraag ik jullie wat moet ik doen

ik heb het halve internet afgezocht en heb niets kunnen vinden wat mij kon helpen... dus veel plezier met mijn probleempje :thumb:
ik zal nu nog even online blijven dus snel hulp is welkom

edit:
bij deze computer staat dus ook niet dat er een cd inzin van de sims 2/huisdieren.
en de patch die ik heb gedownload werken geen van beide
Laatst bewerkt: