nieuw system

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoezo? Windows gebruikt geen 16 GB? Ik weet niet of Vista 16 GB zou cachen op de manier zoals Linux dat wel doet. Kans dat dat op 6 GB beperkt is en dat BR dat bedoelt. Maar dan nog kan je het gebruiken wanneer je het nodig hebt. Je zou zelfs ramdisks kunnen maken als je dat wilt.

ik snap hem ni echt, ma ik ken er dan ook nix van.
Je zegt vista sp1 ziet tot 4gig maar kan maar 3.25gig gebruiken en 16gig is tog meer dan 3.25 he? :p
En hoe zou je ze dan kunnen gebruiken?

(ik zeg niet dat je fout zit, ik wil gwn men kennis vergroten ;))

ik snap hem ni echt, ma ik ken er dan ook nix van.
Je zegt vista sp1 ziet tot 4gig maar kan maar 3.25gig gebruiken en 16gig is tog meer dan 3.25 he? :p
En hoe zou je ze dan kunnen gebruiken?

(ik zeg niet dat je fout zit, ik wil gwn men kennis vergroten ;))

Jij hebt het over Vista32 bits, wij over Vista (en XP ook hoor) 64Bits :).

Stimmt.
Maar de home editie van XP is ook beperkt :).

De beperking die hierop zit heeft te maken met licenties (dus geld verdienen) en niet zozeer technische beperkingen. Zelfs de server markt kent dit.

Windows 2003 web edition kan maar 2 GB aansturen.

hoeveel de 64bit versie van vista echt kan gebruiken weet ik ook niet precies maar aan de link die sponzenbroekske heeft gegeven hangt het precies wel af van welke versie je gaat gebruiken...

Wat ik nog wou melden is dat inderdaad die site van direct-pc op niet veel trekt en ik het boeltje niet zou vertrouwen!
Helemaal geen professionele site voor een computerbedrijf...
firefox 3 geeft het inderdaad ook allemaal heel klein weer!
alleen ctrl en + helpt dan ;)
(dat zijn zo websites met flash voor iemand die het voor het eerste jaar doet ofzo, niet dat ik al met flash kan werken maar dat komt nog wel :P--> volgend jaar :D )

Ook bied het maar 8 systemen aan op die website :shocked:
Ik zou inderdaad ook gaan voor een zelfbouw al ken ik daar eigenlijk niet veel van :o

maar ik denk dat er wel veel mensen op dit forum hier zijn die je daarmee kunnen helpen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan