hoe regiovrij maken DAEWOO SD-9100 ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

wentzlove

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
hallo

ik heb een dvd gekocht uit amerika omdat ik wist dat ik mijn dvd speler regiovrij kon maken.

Er staat dat je dit moet doen :

Druk achtereenvolgens op de volgende toetsen van de afstandsbediening:

CD-Lade (CLOSE)
Toets achtereenvolgens: 7, 7, PLAY op de afstandsbediening. Vervolgens verschijnt 'Region Free' op het scherm.

dan doe ik dat en dan komt er dit in beeld :
[smallimg]http://i26.tinypic.com/2sbpo9z.jpg[/smallimg]
(Klikbaar)

wat moet ik daarna doen??????

Laatst bewerkt door een moderator:
Bij "countrycode" een "0" intikken..... Maar het lijkt sterk dat deze uit de U.S.A. komt omdat de regiocode op "2" staat, en dat is Europa........

Laatst bewerkt:
Bij "countrycode" een "0" intikken..... Maar het lijkt sterk dat deze uit de U.S.A. komt omdat de regiocode op "2" staat, en dat is Europa........

hoi

als ik de country code in 0 verander en op play druk blijft er staan invalid region code

ook als ik het in een 1 verander

dus wat nu???
icon5.gif

Ik kreeg een misbruikmelding of het regio vrij maken van een DVD speler tegen de regels is. Het lijkt mij niet, dan hadden fabrikanten maar zelf beter moeten zorgen, dat je het niet kan omzetten. Met andere woorden ik zie hier niets illegaals in.

Da's vreemd... want de procedure die je gebruikt schijnt wel de juiste te zijn.......
Trek de stekker er uit [dus niet alleen op stand-by], wacht even en probeer het nog eens met jouw eerste procedure... [mag geen schijf in de player zitten].....

"7" is bij deze Daewoo "all regions" ... vandaar dat je die in moet tikken......

Laatst bewerkt:
Da's vreemd... want de procedure die je gebruikt schijnt wel de juiste te zijn.......
Trek de stekker er uit [dus niet alleen op stand-by], wacht even en probeer het nog eens met jouw eerste procedure... [mag geen schijf in de player zitten].....

"7" is bij deze Daewoo "all regions" ... vandaar dat je die in moet tikken......

Dat hielp ook al niet,
er bleef maar in beeld komen :

invaldid region code

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan