Vervelende in de gaten houdende zus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xSandra

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2008
Hey
Ik heb een hele vervelende zus, die alles enzo naleest wat ik doe, maar ze doet het met een programma, zou begot niet weten hoe het heet, spy nogwat, oh ik schaam me dat ik het hier moet zetten, maar ik wordt er zo gek van! En mijn ouders vinden het ook niet leuk meer...
Zouden jullie mij asjeblieft willen helpen?

Ps; Ik had eerst mijn wachtwoord opgeslagen bij msn, en die is nu ook ineens weg, alleen ik weet dat wachtwoord dus niet, ineens zijn er heel veel dingen van mijn computer verwijdert, met name wachtwoorden, zouden jullie mij willen helpen? Ik zou het alleen al fijn vinden als jullie het zouden willen proberen, mij lukt het niet...

Maak eerst eens een overzicht van je geïnstalleerde software. (config-scherm)

Hoe bedoel je dat? Bij configuratiescherm, en dan software?

Jep. Als de lijst niet te lang is, maak dan een screenie.
Dan kunnen we kijken of er iets geinstalleerd is, wat jou zus toegang verschaft.
Of zitten jullie beiden op 1 pc? Beiden eigen account?

Nee, me zus woont al op haar eigen, zal morgen wel 2 screens maken, en ff uploaden.

Edit; De vorige keer hielt ze me ook al via een spy ding in de gaten... echt vreselijk..

Laatst bewerkt:
Nou, nee...
Die blijft me in de gaten houden, Vreselijk...
Alleen, je zou zeggen dat ze betere dingen te doen heeft..

En hoe "weet" je zo zeker dat ze dat doet? Heb je daar bewijs van? of alleen een vermoeden?

Als je je pc eens herinstalleerd, dan ben je ervan af, toch?
Geen spy-ding (quote) erop, komt zij er niet in ;)

Omdat ze het vaker heeft gedaan, ik en mijn ouders waren een weekend weg, en me zus had hier haar post opgehaalt, en ze heeft dat weekend ook op mijn computer gezeten, want ineens waren al mijn wachtwoorden weg, inclusief op mijn computer zelf, wat ik nog wel het raarste vond...

Dan is een herinstallatie de meest snelle en betrouwbare manier.

Staan er in je softaware-lijst (configuratiescherm--> software) verdachte namen van programma's? zoja welke?

Heeft je zus een reden om je in de gaten te houden? Je zegt dat ze niet meer thuis woont dus dan zal ze het via internet moeten doen.

Kijk ook eens of er tussen je toetsenbord draad en pc niets zit dat op een usb-stickje lijkt.

Vandaar mijn eerdere vraag om een screenie van je software lijst.
Eventueel ook een screenie van je taakbeheer / draaiende processen.
Een key-logger is namelijk mogelijk.

786053.html

786059.html

786060.html

Dat zijn de screens..

Geldige bestandsextensies: bmp doc docx gif jpe jpeg jpg ods odt pdf png psd rar txt xls xlsx zip
Max 100 Kb per document.

face on body
blue soleil

zijn de 2 die ik niet ken. maar verder staat er volgens mij niks verdacht tussen

het proces "psctrls" en "logitray" komen me ook niet bekend voor. Je moet misschien eens op internet zoeken naar die namen.

edit: psctrls is een soort van virus scanner denk ik en logitray een "image studio"

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan