Vervelende in de gaten houdende zus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tik anders eens in je 'uitvoeren' balk : msconfig en kijk eens bij opstarten wat er allemaal opgestart wordt?
 
Dan maak je daar ook een screenie van :D
 
Ik kan er niets vinden dat spionage van een andere pc zou kunnen bewerkstelligen... Weet je zeker dat dat programma het woord spy in zich had? Zoek dan eens naar Spy op je computer?
 
Het is echt superveel, ik zal er een screen van maken!
 
En ook dáár zie ik niets wat de spionage van je zus zou kunnen veroorzaken.......
 
Hoi,

Als je zeker wilt weten of je zus jou in de gaten houdt download/installeer dan Super Win-Spy (gratis trial). Daarmee kun je precies zien wat er allemaal op jouw computer uitgespookt wordt. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat dit waarschijnlijk tegen de wet van persoonsbescherming (of gerelateerde wet) is he? :rolleyes:

Super Win Spy: (Engelstalig)

http://www.acesoft.net/winspy/


Succes!

René
 
Ik neem aan dat er een beschrijving en/of helpfunctie bij zit. Ik heb het programma zelf nooit hoeven te gebruiken maar wist wel van het bestaan ervan, dus ik kan je met het gebruik ervan niet helpen:confused:
 
Offtopic: Een grote schoonmaak zou niet misstaan.
En ja, als je toch last hebt van een 'vervelende' zus, kun je beter formatteren.
 
Offtopic: Een grote schoonmaak zou niet misstaan.
En ja, als je toch last hebt van een 'vervelende' zus, kun je beter formatteren.
Ik ben ook al van plan om er opnieuw windows op te zetten, maar ik doe nu even een schijfopruiming en defragmenteren....
 
Ik neem aan dat deze antwoorden voldoende zijn om je vraag op opgelost te zetten?;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan