Upgraden van Creative DeskTop Theatre DTT2500 Digital

Status
Niet open voor verdere reacties.

pbroeckx

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Hallo,

Ik ben momenteel in het bezit van een - Creative DeskTop Theatre DTT2500 Digital- set voor pc gebruik.
Ik wil deze set graag upgraden naar een moderner model.
Weet iemand welk model van Creative op dit moment daarvoor in de handel is.
Ik heb geen aparte audio kaart, doch de uitgangen op het moderne Nvidia SLI moederbord bieden tal van aansluitmogelijkheden waar ik een nieuwe moderne set op wil aansluiten.

Met dank,

Hoeveel wil je er aan uitgeven? Creative heeft namelijk een redelijk uitgebreid assortiment. :)

Hoeveel wil je er aan uitgeven? Creative heeft namelijk een redelijk uitgebreid assortiment. :)

Bedoel je een redelijk uitgebreid assortiment aan speakers?

Deze speakers heb ik (van de huidige set), doch de aansturing van de speakers wil ik upgraden.

Bedoel je een redelijk uitgebreid assortiment aan speakers?

Deze speakers heb ik (van de huidige set), doch de aansturing van de speakers wil ik upgraden.

Eerst zeg je dat je de set wil upgraden naar een nieuwer model, en nu zeg je dat je de aansturing wil upgraden. Wat is het nou?

Eerst zeg je dat je de set wil upgraden naar een nieuwer model, en nu zeg je dat je de aansturing wil upgraden. Wat is het nou?

Klopt, is ook wat onduidelijk.

Wat ik wil is de Creative Home theater unit opwaarderen naar een model welke ook een optisch digitaal signaal kan verwerken.
Liefst met dezelfde speakers, daar deze momenteel (redelijk) voldoen.

Sorry voor de onduidelijkheid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan